  • 1. Data: 2007-04-02 07:21:36
    Temat: inteligo - opoznione zdjecie blokady
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mialem dzis taka sytuacje. Zaplacilem kilka dni temu 1500 zl karta,
    zablokowalo srodki. Dzis pojawilo sie rozliczenie transakcji, ale
    blokada nie zniknela od razu, przy okazji dostepne srodki zrobily
    sie -1000 zl (saldo bylo 500). Dopiero po jakichs 15 minutach zniknela
    blokada. Infolinia inteligo mowi, ze tak musi byc, ze to nie zalezy od
    nich, nie moga zwolnic blokady w trakcie rozmowy mimo, ze widzą
    rozliczenie. Co jesli bylbym aktualnie w sklepie i chcial zaplacic
    karta? :( Czy w innych bankach jest tak samo?

    a.

  • 2. Data: 2007-04-02 13:03:38
    Temat: Re: inteligo - opoznione zdjecie blokady
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    > Co jesli bylbym aktualnie w sklepie i chcial zaplacic
    > karta? :( Czy w innych bankach jest tak samo?

    To byś nie zapłacił.

  • 3. Data: 2007-04-02 18:02:37
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Wemif pisze:

> [...]
    > blokada. Infolinia inteligo mowi, ze tak musi byc, ze to nie zalezy od
    > nich, nie moga zwolnic blokady w trakcie rozmowy mimo, ze widzą

    Taki "ficzer" w Inteligo ;-) Tak na poważnie to OIDP kilka razy o tym
    było na grupie - możesz przejrzeć archiwum. Sam zauważyłem to samo
    aczkolwiek w moim przypadku dotyczyło wypłaty z bankomatu.

    > Co jesli bylbym aktualnie w sklepie i chcial zaplacic
    > karta? :(

    "Zonk" ;-)

    > Czy w innych bankach jest tak samo?

    Raczej nie, ale to chyba nie jest aż takie uciążliwe ;) Dobrze, że taka
    blokada jest ściągana po ~15 minutach a nie po kilku godzinach

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2007-04-02 20:05:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    >przy okazji dostepne srodki zrobily
    > sie -1000 zl (saldo bylo 500).

    Na Inteligo mozesz sobie zrobic dostepne nawet minus dziewiecset
    dziewiedziesiat dziewiec milionow dziewiecset dziewiecdziesiat tysiecy
    dziewiecset dziewiecdziesiat dziewiec.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-04-02 20:29:21
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    SDD napisał(a):

    > Na Inteligo mozesz sobie zrobic dostepne nawet minus dziewiecset
    > dziewiedziesiat dziewiec milionow dziewiecset dziewiecdziesiat tysiecy
    > dziewiecset dziewiecdziesiat dziewiec.

    Więcej. Tzn. mniej. ;-)

    dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć milionów dziewięćset
    dziewięćdziesiąt DZIEWIĘĆ tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć zł