  • 1. Data: 2007-04-01 19:39:42
    Temat: Zmniejszenie marży banku (kredyt hipoteczny)
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Spłacam kredyt hipo w chf. LTV w tej chwili mam około 45% (w momencie
    wypłaty kredytu było to 57%). Marża banku od początku wynosi 1,82%.
    Ostatnio zwróciłem się telefonicznie do banku o obniżenie marży w
    związku ze zmianą wartości wsp. LTV, ale odmówili. Nie bardzo chcę się
    przenosić do innego banku (za dużo papierologii), ale widzę oferty
    innych banków i przydało by się obniżenie kosztów kresytu.
    Załatwialiście może takie sprawy? co, mam narobić zdjęć mieszkania i
    wysłać do banku, że to moje i faktycznie tyle warte a w załączeniu
    przesłać linki do ofert sprzedaży mieszkań w mieście z aktualnymi cenami?
    doradca inwestycyjny zapewniał mnie ostatnio, że mam bardzo dobre
    warunki kredytu...

  • 2. Data: 2007-04-02 07:25:30
    Temat: Re: Zmniejszenie marży banku (kredyt hipote czny)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wypłaty kredytu było to 57%). Marża banku od początku wynosi 1,82%.

    > doradca inwestycyjny zapewniał mnie ostatnio, że mam bardzo dobre

    oprócz LTV ważna jest również wartość kredytu, jeżeli do spłaty zostały Ci
    jakieś "drobne" to nie ma sensu tego ruszać, jednak jeżeli kwota jest
    jeszcze spora to należy powalczyć i refinansowanie to nie jest zły pomysł -
    policz ile byś oszczędził!

    chcę zaciągnąć kredyt w CHF i marża to max. 0,8-1,0% czyli 2x mniej niż ww.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-02 15:11:05
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkań w mieście z aktualnymi cenami?
    > doradca inwestycyjny zapewniał mnie ostatnio, że mam bardzo dobre warunki

    Moze to byl doradca z expandera? Lepiej udowodnij im, ze w innych bankach
    dostaniesz lepszy kredyt. Ja sie ostatnio rozgladalem za refinansowaniem i
    jest pare ofert z marza 1,2-1,3. W Milenium nawet kolo 1% ale dodatkowo
    placisz ubezpieczenie na zycie.

    pozdrawiam
    Maciek

    It has removed 199 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 4. Data: 2007-04-03 19:52:28
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Maciej Laskowski napisał:

    > Moze to byl doradca z expandera?

    to był "najbardziej doświadczony doradca" :)
    u nich też pytałem, ale słyszałem, że jak bierzesz poniżej 100kPLN, to
    za bardzo im się to nie opłaca/nie chce...

  • 5. Data: 2007-04-05 14:04:42
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    > to był "najbardziej doświadczony doradca" :)
    > u nich też pytałem, ale słyszałem, że jak bierzesz poniżej 100kPLN, to za
    > bardzo im się to nie opłaca/nie chce...

    A w to uwierze.
    To jak znalazles juz lepsze oferty?
    M.

  • 6. Data: 2007-04-05 18:30:43
    Od: Ra <...@s...pl>

    o`rety napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Spłacam kredyt hipo w chf. LTV w tej chwili mam około 45% (w momencie
    > wypłaty kredytu było to 57%). Marża banku od początku wynosi 1,82%.
    mi kobieta z millennium powiedziała że obecne ltv nie ma znaczenia przy
    rozpatrywaniu wniosków o obniżenie %

    P. Arek

  • 7. Data: 2007-04-05 22:08:31
    Od: "Przemek" <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 21:39, o`rety <o`r...@pl.pl> wrote:
> [...]
    > przesłać linki do ofert sprzedaży mieszkań w mieście z aktualnymi cenami?
    > doradca inwestycyjny zapewniał mnie ostatnio, że mam bardzo dobre

    Witam,

    sprawdź w Multibanku - tam mają mocno uproszczoną procedurę jeśli
    chodzi o spłatę kredytu w innym banku.

    Przemysław Torbus

    Doradca Kredytowy
    email: p...@t...pl