    From: <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kurier Inteligo
    Date: 17 Feb 2002 13:12:31 +0100

    > Z tego co mi powiedziano na iLince, od 15 lutego zmienil sie wyglad umowy
    > dostarczanej przez kuriera. Mianowicie kurier bedzie musial sie podpisac i
    > podac swoj kod kurierski i w przypadku gdyby nie dopelnil swoich obowiazkow
    > lub cos w tym stylu, klient moze zlozyc na iLince skarge podajac kod tego
    > kuriera. Nastepnie kurier zostanie osobiscie pociagniety do
    > odpowiedzialnosci. Czy teraz kurierzy zaczna sie pilnowac komu wydaja
    > paczuszki?

    hehehe dopiero teraz?????? W normalnej firmie kurierskiej normalny kurier
    podpisuje sie swoij ID od reki (i ten ktory odbiera przesylke od nadawcy i ten
    ktory ja wrecza adresatowi)
    Jezeli w Masterlinku pracuja ludzie ktorzy niedopelniaja swoich obawiazkow
    (wydaja przesylke innej osobie niz adresat albo zapraszaja gdzies blizej siebie
    bo do adresata im za daleko jechac) to nic im nie bedzie stalo na przeszkodzie
    wpisac ID kolegi albo wogole z sufitu

    a Inteligo robi wszystko zeby miec czyste rece... ale i tak im sie nie uda