  • Data: 2002-02-17 11:44:46
    Temat: Re: Kurier Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4o4sn$92t$1@news.tpi.pl...

    > Witam, tak się składa że pracuję w tej firmie kurierskiej. Wierzcie mi że
    > już dawno wpadłem na pomysł z SMS ami, na co posypały się skargi
    oburzonych
    > klientów. Nic dodać nic ująć.

    Ekhm, wydaje mi się, że ten pomysł z SMSami był ironią kolegi Kamila, nikt
    nie
    przypuszczał, że ktoś może na to wpaść, tak na poważnie...

    Jeżeli jest to prawda, to faktycznie - nic dodać, nic ująć, ale w stosunku
    do
    takiej firmy kurierskiej. :(

    Naprawdę uważasz, że to jest profesjonalna obsługa? Może jeszcze z bramki
    SMS internetowej... Ech...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara