eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKurier Inteligo › Re: Kurier Inteligo
  • Data: 2002-02-17 14:26:30
    Temat: Re: Kurier Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Janusz D" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a4o88k$r4e$1@news.tpi.pl...

    > > Naprawdę uważasz, że to jest profesjonalna obsługa? Może jeszcze z
    bramki
    > > SMS internetowej... Ech...
    >
    > Jakoś trzeba dotrzeć do Was jako klientów żeby się umówić. Wierz mi w
    > bardzo wielu przypadkach ludzie nie mają aktywnych poczt głosowych lub ich
    > nie odsłuchująl lub po odsłuchaniu nie oddzwaniają. I jak w takim
    > przypadku mam się kontaktować?

    Z całym szacunkiem dla Twojej pracy.

    Moim zdaniem kurier powinien próbować łączyć się z klinetem do skutku, kilka
    razy dziennie. IMHO nie można wymagać od klienta, aby oddzwaniał, czy - to
    już w ogóle - dojeżdżał sam po odbiór... I tak aż do momentu, gdy przesyłka
    zostanie zwrócona do nadawcy...

    I chyba nie tylko ja mam takie opinie...

    Jednak to oczywiście powinno się łączyć z odpowiednimi wynagrodzeniami, aby
    pokryć koszty kuriera czy firmy kurierskiej.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1