    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Date: 20 Apr 2002 02:20:42 +0200

    "Lookas" <n...@w...pl> writes:

    > No wiec wlasnie, to ryzyko to nie wiem czy nie jest ponad moje sily. Budzic
    > sie co rano i przed myciem zebow sprawdzac jak stoi CHF :)) chyba nie dla
    > mnie. A tak stale zlecenie w banku i hulaj dusza... tylko ze wtedy (PLN)
    > raty sporo wieksze niz w walucie.

    Tak szczerze mowiac... znaczenie kursow wydaje sie byc troche przeceniane.
    Jesli np. mamy pewna sume w jakiejs walucie, albo jest to kredyt, i kurs
    tej waluty nagle wzrosnie lub spadnie - to czy rzeczywiscie wiele
    zyskalismy lub stracilismy? Nie, wciaz mamy dokladnie taka sama sume
    w tej samej walucie, albo taki sam kredyt.

    Zakladajac oczywiscie, ze jest to waluta wzglednie stabilna, tj. np. dolar
    lub euro uznaje za jeszcze wzglednie stabilne, ale juz waluty niejakiej
    Wspolnoty Niepodleglych czy jak sie to tam nazywa, albo argentynskie peso,
    do takich sie nie zaliczaja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator