    From: "nowac" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Date: Fri, 19 Apr 2002 12:37:15 +0200

    > A policzyłeś ile razy więcej oddasz niż wziąłeś ????
    policzyłem brrrr

    a tak poza tym to mam takie pytanie - kiedy przymierzałem się do wzięcia
    tego kredytu (uprzedzając że hipoteczny na 25lat)zapytałem tak jak kolega o
    to czy PLN czy w walucie i odpowiedziano mi że walutowych się teraz nie
    opłaca brać, dziś wszyscy mówią że tylko walutowy a mineło tylko kilka (4-5)
    miesięcy
    - na czym więc opieracie się w swoich sądach?
    bo to że dziś mam rate mniejszą to tak naprawde do mnie nie przemawia (skoro
    ruch na walucie to od kwoty np 100kpln daje duże sumki)

    np.
    znajoma ma kredyt w CHF i rata różni się jej nieraz do 25pln od ustalonej na
    poziomie 500pln to o ile wzrasta jej zadłuzenie?!!!!!!