  • Data: 2002-04-19 09:56:41
    Temat: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lookas" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a9oo41$p2i$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Myslisz ze ~3% ? Moze w Andrzejki bede wiedzial wiecej :-P.

    Zobacz kursy tam gdzie będziesz brał kredyt.
    Oraz dokładnie sparawdź jak przeliczają:
    1. Kwotę kredytu o którą się ubiegasz PLN -> Waluta
    2. Kwotę do wypłaty Waluta -> PLN
    3. Kwoty rat kredytu PLN -> Waluta
    A także jak ustalają kursy kupno/sprzedaż walut.

    > :)), Do podjecia decyzji zostalo mi jakies 2 tyg. wiec te 2 tyg. bedzie
    > niezla meczarnia.

    Też to miałem :).
    Ja już kończę spałacanie, więc dobrze, że wziąłem w PLN. Na przeliczaniu
    waluta/zł sporo bym stracił.

    Pozdrawiam
    R.Wicik