  • Data: 2002-04-19 11:11:33
    Temat: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lookas <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9ooo0$pgg$...@p...wsisiz.edu.pl...
    > Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Dokladnie! I o to chodzi, po kiego w... mam ladowac kase do czyjejs
    > kieszeni?? To jest drozsze niz kredyt, niewazne czy PLN, czy CHF.
    >
    > Punkt dla Pana, ale pytanie bylo czy PLN czy CHF?? :-P

    Niestety - jednej odpowiedzi nie ma 8-(
    Różnice w oprocentowaniu są takie, że na razie PLN jest - dla
    mnie - zdecydowanie za drogie. Złotówka na pewno spadnie, ale
    raty zacznają być podobne dopiero przy spadku rzędu 30% - a ja
    jestem optymistą 8-) Po za tym, w mojej konkretnej sytuacji,
    zależy mi na mniejszych ratach na początku - mogę to potem
    "odpracować"...
    No i zawsze można przewalutować, albo refinansować wziętym
    gdzie indziej kredytem - co oczywiście też kosztuje, ale cóż...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl