    From: "Lookas" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Date: Fri, 19 Apr 2002 08:42:03 +0200

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a9n2fl$2tu$3@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Lookas" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To się po wielokroć zastanów. A jak dalej będziesz chciał kredyt to się
    > jeszcze raz zastanów.
    > Jakiej to spodziewasz się stopy kredytowej ? Stać cię aby za to mieszkanie
    > zapłacić 5 do 20 razy jego wartość ??? Takiś rozrzutny ???

    Nie stac mnie zeby brac kredyt na 2-3 lata. Poza tym za jakies 5 lat mam
    zamiar mieszkanie sprzedac w rodzinie, wiec tych odsetek nie zdaze zaplacic
    jakos duzo. Swoja droga to biorac kredyt na 15 lat doplacam drugie tyle do
    mieszkania, wiem ze to gora forsy za nic, ale inaczej nie dam rady.

    Pozdrawiam
    Lookas