  • 1. Data: 2003-04-27 20:31:52
    Temat: Ktory bank polecicie.
    Od: Bogas <b...@o...pl>

    Chce otworzyc ROR i rach. dla firmy. Pod uwage biore: mBank,
    Raiffeisen BANK, Inteligo i Multibank. Ktore z wymienionych bankow sa
    najlepsze jesli chodzi o ROR, a ktore dla firmy. Wazne dla mnie
    kryteria to kolejno:
    1. komfort obslugi (internet, tel.),
    2. oplaty zwiazane z prowadzeniem konta, oprocentowanie,
    3. oplaty za wyplacanie gotowki z bankomatow innych bankow i
    dostepnosc bankomatow.
    4. koszt potwierdzenia przelewow dokonanych przez internet lub tel.
    Jestem laikiem jesli chodzi o oferty bankow. Bede bardzo wdzieczny za
    wszystkie komentarze zwiazane z waszymi doswiadczeniami z tymi
    bankami.

    pzdr Bogas

  • 2. Data: 2003-04-27 21:22:16
    Temat: Re: Ktory bank polecicie.
    Od: "JELO" <m...@h...pl>

    Najbardziej oplacalny jest Raiffeisen bo z oplat to masz do wyboru 10 albo
    20zl, ale za to wszystko masz za darmo, pieniadze mozesz wybierac z kazdego
    bankomatu za zlotowke i to samo za granica, jeden minus brak internetu

  • 3. Data: 2003-04-27 21:39:02
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Najbardziej oplacalny jest Raiffeisen bo z oplat to masz do wyboru 10 albo
    > 20zl, ale za to wszystko masz za darmo
    NAJBARDZIEJ? a poniżej sam zaprzeczasz:
    poniżej "darmowe" przykłady
    pieniadze mozesz wybierac z kazdego bankomatu za zlotowke
    czyli 1 zł to też darmo? mbank, MultiBank wypłaty za friko z Euronetów
    i to samo za granica
    za granicą też takie same "za darmo"? tzn....? :))
    jeden minus brak Internetu
    też za darmo
    ROTFL :)
    w Multi Internet i telefon za friko, przy Internecie np. dowolny przelew 0,5
    zł, przelew do ZUS 0 pln (lub "za darmo" jak kto woli:).
    Zależy czego potrzebujesz od banku, wpłaty w kasie, przelewy (u pracownika
    lub przez kanały zdalne), kanały zdalne, wypłaty z bankomatów, kredyt.
    Nie siedzę dobrze w ofertach wielu banków, polecam Multi ale są inne :)
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2003-04-28 01:34:32
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JELO" napisał w wiadomości
> [...]
    kazdego
    > bankomatu za zlotowke i to samo za granica, jeden minus brak internetu

    R-Profit ma w TOiP jedną bardzo brzydką pozycję - opłatę w wys. 150 zł
    za brak zadeklarowanych wpływów miesięcznych,
    uważam, że to dość dużo, jak na kwotę którą można zapłacić niespodziewanie,

    zastanawiam się, czy tego typu prowizja nie skomplikuje np:
    zawieszenia działalności, czy nie będzie trzeba wtedy likwidować konta,
    wypełniać dodatkowych papierów w US, a później z powrotem konta
    zakładać, wypełniać papiery w US itp.

  • 5. Data: 2003-04-28 08:16:45
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > R-Profit ma w TOiP jedną bardzo brzydką pozycję - opłatę w wys. 150 zł
    > za brak zadeklarowanych wpływów miesięcznych,
    > uważam, że to dość dużo, jak na kwotę którą można zapłacić
    niespodziewanie,

    Ja mam w Raiffeisen i nie polecam. wiekszosc oddzialow jest zle
    zorganizowana, prowadzacy rachunki sie zmieniaja a ty nie jestes nawet o tym
    informowany. juz nie wspomne o awarii systemu w marcu... (zero przeprosin,
    rekompensat itp.)
    oprocz prowizji od czynnosci na rachunku jest cos takiego jak 2ln za kazda
    operacje na rachunku, wiec jesli mowia ze przelew kosztuje 2pln to to jest
    nie prawda bo kosztuje 4pln
    dostep do srodkow jest nastepnego dnia czyli dzisiaj wplacasz jutro dopiero
    mozesz wyslac. jesli wplacasz np. w piatek to do poniedzialku nie licza ci
    sie odsetki - bez sensu, wg mnie zlodziejeskie warunki

    vladi

    ps. a jak ktos sie pyta dlaczego nie zmienie, to informuje ze wlasnie
    zmieniam