  • 1. Data: 2003-04-27 20:30:30
    Temat: banknoty 50zl w Euronetach...
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam!

    Pisalem kiedys o chronicznym braku banknotow 50zlotowych w bankomatach
    Euronetu. Wiele razy zdarzalo sie w bankomacie nie bylo 50zlotowek i trzeba
    bylo wyplacac 100.

    Ostatnio jednak potrzebowalem wiekszej sumy pieniedzy. Wyplacam pieniadze
    i.... 200zl wyplacilo mi w czterech piecdziesiatkach. To jest bez sensu.
    Nigdy nie zrozumiem polityki tej firmy....Czy oni nie moga jakos
    zracjonalizowac wyplaty poszczegolnych nominalow w swoich bankomatach?

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 2. Data: 2003-04-29 13:53:32
    Temat: Re: banknoty 50zl w Euronetach...
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    > Nigdy nie zrozumiem polityki tej firmy....Czy oni nie moga jakos
    > zracjonalizowac wyplaty poszczegolnych nominalow w swoich bankomatach?

    Przeciez to jest nie do przewidzenia...
    Jak przed toba bylo 100 klientow chcacych male kwoty to wybrali ci same
    50tki, jak drugiego dnia zdarzylo sie ze kilku wybralo duuuze kwoty i wydalo
    im w samych 200 to znowu miales pecha i wydalo w takim nominale jaki
    pozostal :)

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-29 15:51:36
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nigdy nie zrozumiem polityki tej firmy....Czy oni nie moga jakos
    > zracjonalizowac wyplaty poszczegolnych nominalow w swoich bankomatach?

    Kwestia zaprogramowania bankomatów proponuję tak

    50 zł - 1x50
    100 zł = 2x50
    150 - 1x50 1x100
    200 - 1x100 2x50
    i każda następna kwota w taki sposób, aby zawsze wypluwało 1 lub 2 50-tki a
    reszta setkami !!

    nie wiem ilu komorowe są te bankomaty, ale wprowadziłbym też do nich
    banknoty 200 zł i zaprogramował tak, aby wypluwały: 1lub2 50-tki 1 lub 2
    setki a resztę po 200 zł w przypadku większych sum !!

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-05-13 13:52:15
    Od: "news.tpi.pl" <t...@t...net>

    > 50 zł - 1x50
    > 100 zł = 2x50
    > 150 - 1x50 1x100
    > 200 - 1x100 2x50
    > i każda następna kwota w taki sposób, aby zawsze wypluwało 1 lub 2 50-tki
    > reszta setkami !!

    Nie pamiętam jak jest w euronecie ale w odziałach citi przy wypłacaniu
    ichniejszą maestro dokładnie tak wypłaca 1 lub 2 x 50 i reszta setki.

    Tomek