    From: "vladi" <x...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank polecicie.
    Date: Mon, 28 Apr 2003 10:16:45 +0200

    > R-Profit ma w TOiP jedną bardzo brzydką pozycję - opłatę w wys. 150 zł
    > za brak zadeklarowanych wpływów miesięcznych,
    > uważam, że to dość dużo, jak na kwotę którą można zapłacić
    niespodziewanie,

    Ja mam w Raiffeisen i nie polecam. wiekszosc oddzialow jest zle
    zorganizowana, prowadzacy rachunki sie zmieniaja a ty nie jestes nawet o tym
    informowany. juz nie wspomne o awarii systemu w marcu... (zero przeprosin,
    rekompensat itp.)
    oprocz prowizji od czynnosci na rachunku jest cos takiego jak 2ln za kazda
    operacje na rachunku, wiec jesli mowia ze przelew kosztuje 2pln to to jest
    nie prawda bo kosztuje 4pln
    dostep do srodkow jest nastepnego dnia czyli dzisiaj wplacasz jutro dopiero
    mozesz wyslac. jesli wplacasz np. w piatek to do poniedzialku nie licza ci
    sie odsetki - bez sensu, wg mnie zlodziejeskie warunki

    vladi

    ps. a jak ktos sie pyta dlaczego nie zmienie, to informuje ze wlasnie
    zmieniam