  • 1. Data: 2003-04-27 20:07:21
    Temat: Jak zamknąć konto firmowe w TELEPEKAO24?
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl>

    Chciałabym zamknąć konto w PEKAO S.A. - Telepekao24,ponieważ zlikwidowałam
    działalność gosp. Jednak nie wiem jaka procedura przyjęta jest w tym
    banku.Proszę o radę, bo wiem, że ten bank robi jakieś numeryprzy zamykaniu
    kont.Yonnie

  • 2. Data: 2003-04-27 22:28:24
    Temat: Re: Jak zamknąć konto firmowe w TELEPEKAO24?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Yonnie <r...@g...pl> napisał w

    > Chciałabym zamknąć konto w PEKAO S.A. - Telepekao24,ponieważ
    > zlikwidowałam działalność gosp. Jednak nie wiem jaka procedura
    > przyjęta jest w tym banku

    Pocztą wewnętrzną wysyłasz zlecenie zamknięcia r-ku, podając
    jednocześnie n-r konta, na które mają przelać pieniądze pozostałe po
    rozliczeniu. Potem oddajesz token w oddziale marmurowym i to wszystko.

    > .Proszę o radę, bo wiem, że ten bank robi
    > jakieś numeryprzy zamykaniu kont.

    Akurat ta część pekaesa jest b. w porządku i nie robi żadnych numerów.
    Resztę pieniędzy miałem na koncie w mBanku w tydzień po zdaniu tokena.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-04-28 04:53:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message

    > Pocztą wewnętrzną wysyłasz zlecenie zamknięcia r-ku, podając
    > jednocześnie n-r konta, na które mają przelać pieniądze pozostałe po
    > rozliczeniu. Potem oddajesz token w oddziale marmurowym i to wszystko.

    To tylko teoria...

    > Akurat ta część pekaesa jest b. w porządku i nie robi żadnych numerów.
    > Resztę pieniędzy miałem na koncie w mBanku w tydzień po zdaniu tokena.

    Nie wypowiadaj sie za wszystkich ;).
    listopad 2001 - zlozylem dyspozycje zamkniecia rachunku poczta wewnetrzna.
    Bank odpowiedzial, ze mu przykro z tego powodu i ze dyspozycja zostala
    przyjeta.
    kwiecien 2002 - ciagle mialem dostep do rachunku przez www. Zlozylem pisemna
    reklamacje na niewykonanie dyspozycji, wyslalem poleconym. Po kilkunastu
    dniach dostep zablokowano.
    listopad/grudzien 2002 - list z banku. Bank nie moze zamknac rachunku,
    zauwazyli ze nie maja mojego tokena. Prosza o zwrot z dowolnym oddziale,
    oddalem.
    kwiecien 2003 - do chwili obecnej zadnego potwierdzenia, ze rachunek zostal
    zamkniety, ani zwrotu srodkow jakie znajdowaly sie na nim w listopadzie
    2001. To moze nic dziwnego z koncu zostawilem niewiele kasy, a bank zapewne
    sobie pobieral co miesiac oplate za prowadzenie ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2003-04-28 07:36:22
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działalność gosp. Jednak nie wiem jaka procedura przyjęta jest w tym
    > banku.Proszę o radę, bo wiem, że ten bank robi jakieś numeryprzy zamykaniu

    Zamykałem w oddziale. Bez problemów.
    Pozostałe środki przekazali na konto osobiste.

    Witek