  • 31. Data: 2005-06-29 15:31:14
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: "remigiusz" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisal w
    wiadomosci:news:nb95c19d9ontbfp6g2b9eetcq3osld5l1s@4
    ax.com...
    > A to przypadkiem nie do poslugiwania sie nimi w publicznych (i
    > niepublicznych) miejsach sluza karty?

    Owszem, jak najbardziej do tego sluza ale chodzilo o sposob poslugiwania sie
    nimi i "aure" jaka ma on wywolac :-)

    darek

  • 32. Data: 2005-06-29 15:57:24
    Od: "darek" <d...@g...pl>

> [...]
    > niepublicznych) miejsach sluza karty?

    Owszem, jak najbardziej do tego sluza ale chodzilo o sposob poslugiwania sie

    Pozdrawiam,
    darek

  • 33. Data: 2005-06-29 16:23:20
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Prestiż jak w pysk strzelił. :D

    Fakt, juz lepiej kupic sobie elegancka walizeczke za 100 EUR, i nosic w
    niej rowno przyciete kawalki ksiazki telefonicznej, zgrabnie nakryte
    banknotami dwustuzlotowymi.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 34. Data: 2005-06-29 17:30:39
    Od: "tyz" <e...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > W zasadzie piszesz głupoty ;-))) Złote debetówki jak najbardziej istnieją.

    Glenn a może podasz przykład?

  • 35. Data: 2005-06-29 17:34:33
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    ja mogę podać, Visa Gold mBank, Visa Gold, Volkswagen Bank direct ......

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 36. Data: 2005-06-29 17:52:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Photographer <p...@p...spamszkodzi.onet.pl> wrote:

    > Chcialbym miec taka karte ale tylko ze wzgledu na prestiz (taka mam pracę

    Wiesz. Prestiżowa, to może i jest np. platynowa albo czarna karta American
    Express. Typowa złota Visa raczej niewiele ma wspólnego z prestiżem...
    (z ciekawości - co to za praca, która wymaga od Ciebie posiadania złotej
    Visy?)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 37. Data: 2005-06-29 18:25:17
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Photographer <p...@p...spamszkodzi.onet.pl> wrote:

    > No wlasnie takiego banku szukam :) ale przeeciez nie bede biegal od banku
    > do banku. Moze ktos tutaj bedzie w stanie mi cos zaproponowac w koncu tu
    > sami bankowcy :D

    MultiBank - można miec kredytowe goldy, platyny .......... z wyzerowanym
    limitem :)
    www.multibank.pl

  • 38. Data: 2005-06-29 18:28:15
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A czy mozesz mi powiedziec dlaczego

    Dlatego ze prestiz zlotej karty sie zdewaluowal. Nie wiem,
    mi nie imponuja ani zlote, ani platynowe, diamentowe czy
    imperial. W sumie nie wiem komu bys chcial zaimponowac kawalkiem
    plastiku.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 39. Data: 2005-06-29 18:32:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    tyz wrote:

    > Glenn a może podasz przykład?

    A może podam :-) Na przykład VW i mbank wydają takowe.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-06-29 18:52:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > A może podam :-) Na przykład VW i mbank wydają takowe.

    No dobra. Ale o prestiżu mówiliśmy. Trudno mówić o takowym w przypadku
    w/w instytucji bankowych.