  • 21. Data: 2005-06-29 11:49:44
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 12:14:43 +0200, w <d9tsai$s6l$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Prestiż jak w pysk strzelił. :D

    Jest VOLKSWAGEN? Jest! No to o co chodzi? Jego koledzy myslisz, że mają AUDI
    BANK? ;D Powie, że to bank tylko dla VIP-ów i prestiż rośnie jak stąd do
    Saturna :)

  • 22. Data: 2005-06-29 11:50:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Jun 2005 12:59:33 +0200, w <d9tuun$f68$1@news.onet.pl>, "Photographer"

    > A co jest zlego w tym prestizu z VWBAnk?

    To raczej econo-bank :). Możesz kupić sobie Golda w mBanku, ale chyba
    Volkswagen jest i tak bardziej prestiżowy :)

  • 23. Data: 2005-06-29 12:11:30
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:d9u365$pu0$1@news.onet.pl...
    > : Nic :-))) A tak w ogóle, to "prestiż" posiadania złotej karty jest
    > wątpliwy.
    > A czy mozesz mi powiedziec dlaczego

    A co ? Chcesz laski na złoto podrywać ?
    Czy od menela nożem dostać za to, że na twoją goldkatrę nie możesz mu
    głupich 20 tys wybrać z bankomatu ?
    Czy to ma być przedłużenie penisa ?

  • 24. Data: 2005-06-29 12:15:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A czy mozesz mi powiedziec dlaczego

    Dlatego, że o ile nie potrzebujesz jakichś zniżek, które mogą (acz nie
    muszą) wiązać się z posiadaniem takiej karty, to czym i komu chcesz
    imponować? Kolorem karty kasjerce w supermarkecie :-) ? Przecież ta karta
    nie potwierdza niczego (np. statusu materialnego, bo o to Ci chyba chodzi).

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen

  • 25. Data: 2005-06-29 12:28:59
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przecież ta karta
    > nie potwierdza niczego (np. statusu materialnego, bo o to Ci chyba
    chodzi).

    A gdyby ją przedziurawić i powiesić na brzuchu na smyczy z logo Jaguara? ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 26. Data: 2005-06-29 12:44:19
    Temat: Dzieki za opinie
    Od: "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl>

    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    : Użytkownik Photographer napisał:
    :
    : >Ze srodkow wlasnych tych ktore sam wplace na konto :D
    : >
    : >Piotr
    : >
    : >
    : No to pozostaje propozycja mbanku juz podana wczesniej..
    : Ale czy ta karta jest wystarczajaco lsniaca i wypukla i czy pod tym
    : wzgledem zadowoli Ciebie, nie mam pojecia.
    : Nie moge jednak oprzec sie wrazeniu, ze uzywajac tej karty bedziesz
    : jedna z tych osob, z ktorych w najlepszym razie usmiecham sie z
    : politowaniem , gdy Ci w roznych publicznych miejscach posluguja sie nimi
    : a to....juz nie ma nic wspolnego z prestizem....
    : darek

    Posługiwanie sie taka karta w sklepie to nie tyle sztuczny prestiz ale
    głupota bo ludzie maja oczy i po co mi złoty strzał w bramie.

    Dzięki za wszystkie opinie - mam obraz sytuacji i wlasne przemyslenia.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 27. Data: 2005-06-29 12:48:30
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2005 10:50:49 +0200, Photographer napisał(a):

    > Wiesz co ja nie rozrozniam kart i nie widze roznicy miedzy debetem a
    > kredytem a kiedys nawet pracowalem w banku:)

    chyba jako sprzatacz tam pracowales. I jaki skonczony kr.tyn daje Ci 10K za
    prace, ktora wymaga prestizu, jesli pracowales w banku i pojecia nie masz o
    roznicy miedzy debet i kredytem?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 28. Data: 2005-06-29 13:02:36
    Temat: Przeczytałem co ...
    Od: "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl>

    Przeczytałem co do mnie i o mnie napisales.
    Rozumiem ze juz poczules sie lepiej bo postapiles zgodnie z zasada

    "Tylko czlowiek z małym poczuciem wlasnej wartosci szuka okazji aby ponizyć
    innych ktora tym samym da mu okazje aby poczuc się wartosciowszym"

    Ciesze sie ze juz czujesz sie lepiej

    Piotr

  • 29. Data: 2005-06-29 13:44:20
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >politowaniem , gdy Ci w roznych publicznych miejscach posluguja sie nimi
    >a to....juz nie ma nic wspolnego z prestizem....

    A to przypadkiem nie do poslugiwania sie nimi w publicznych (i
    niepublicznych) miejsach sluza karty?

    Pzdr.
    Lack

  • 30. Data: 2005-06-29 15:15:17
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Michał Dąbrowski wrote:

    > chyba jako sprzatacz tam pracowales. I jaki skonczony kr.tyn daje Ci 10K za
    > prace, ktora wymaga prestizu, jesli pracowales w banku i pojecia nie masz o
    > roznicy miedzy debet i kredytem?

    Jak oderwiesz się z poziomu prostego backoffice a wejdziesz na poziom
    dyrektorski... tam po prostu o takich pierdołach sie nie wie. Facet
    zarabia np. 25kzł brutto, może mieć swojego doradce i to wszystko.

    I nie ma potrzeby dokonywać tak szczegółowych rozróżnień, bo wszelkie
    "pierdoły" załatwia telefon do opiekuna i żądanie "Panie Henryku, Pan
    zrobi mi tak, zeby....."
    Karta to karta. Złota lub platynowa. Najlepiej z innego banku niż praca
    i tylko tyle.

    MZ