  • 11. Data: 2003-08-26 16:20:34
    Temat: Re: Ktore VE przez $ a ktore przez euro?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    s wrote:
    > skad ten wniosek ? czyzby z informacji powyzej ? :)))
    > a o ktore bedzie mniej ? :)
    > s.

    A wniosek to inna para kaloszy :)
    Sam zobaczysz co sie zacznie w przyszlym roku :)
    Zreszta obecnie mamy 60 bankow komercyjnych (a jeszcze mniej prowadzacych
    dzialnosc). Nie tak dawno bylo 72. Przed nami nowa fala konsolidacji.
    Inteligo tez zniknie za rok-dwa ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-08-26 16:42:33
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:big1cl$ecs$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Zreszta obecnie mamy 60 bankow komercyjnych (a jeszcze mniej prowadzacych
    > dzialnosc). Nie tak dawno bylo 72. Przed nami nowa fala konsolidacji.

    Moglbys cos wiecej powiedziec o Inteligo??

    Pozdr. Michal

  • 13. Data: 2003-08-26 16:48:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Witkowski wrote:
    > Moglbys cos wiecej powiedziec o Inteligo??

    Nie :) Bo to sa tylko moje domysly, poparte pewnymi faktami w prasie (trzeba
    dokladnie czytac prase "branzowa" ;) + zaslyszanymi plotkami.
    Aczkolwiek walnac jeden tekst w jedno miejsce bede chcial :D

  • 14. Data: 2003-08-26 16:55:50
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Inteligo tez zniknie za rok-dwa ;)
    Dlaczego?Czy to ma związek np. z tym
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3081 ?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 15. Data: 2003-08-26 16:56:34
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:big311$i1r$1@news.onet.pl...

> [...]
    > dokladnie czytac prase "branzowa" ;) + zaslyszanymi plotkami.
    > Aczkolwiek walnac jeden tekst w jedno miejsce bede chcial :D

    Ok :), jak juz napiszesz to daj znac, gdzie bedzie mozna przeczytac, a
    tymczasem ide do empiku po prase barnazowa, bo zaintrygowalo mnie to co
    napisales.

    Pozdr. Michal

  • 16. Data: 2003-08-26 17:00:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Dlaczego?Czy to ma związek np. z tym
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3081 ?

    Przede wszystkim :) Hint Inteligo dziala na Profilach (jak KB, czy BPH PBK).
    Aczkolwiek jest jeszcze na przyklad sprawa samej marki.

  • 17. Data: 2003-08-26 17:10:52
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Przede wszystkim :) Hint Inteligo dziala na Profilach (jak KB, czy BPH PBK).
    A jaki ma to związek z jego istnieniem?Możesz wyjaśnić bliżej bo ja zupełnie
    nie jestem w tym temacie?
    > Aczkolwiek jest jeszcze na przyklad sprawa samej marki.Będą promować Superkonto?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 18. Data: 2003-08-26 17:16:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > A jaki ma to związek z jego istnieniem?Możesz wyjaśnić bliżej bo ja
    > zupełnie
    > nie jestem w tym temacie?

    No to zobacz jaka firma wygrala przetarg i co ona wdraza (jak rowniez jakie
    banki na tym chodza ;)

  • 19. Data: 2003-08-26 17:25:02
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > No to zobacz jaka firma wygrala przetarg i co ona wdraza (jak rowniez jakie
    > banki na tym chodza ;)

    Już rozumiem.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 20. Data: 2003-08-28 12:58:12
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Euro nowe karty MultiBanku, VW Bank, wkrotce Bank.

    Wkrotce... jaki Bank?
    Czy to znaczy ze w krajach z euro te karty sa najkorzystniejsze?

    > Osobna kategoria jest karta Millennium

    Tzn.?

    M.