  • 1. Data: 2003-08-26 05:04:26
    Temat: Ktore VE przez $ a ktore przez euro?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Czy jest gdzies zestawienie, w ktorym mozna przeczytac, ktore polskie
    banki przeliczaja zagraniczne transakcje VE przez dolary, a ktore przez
    euro?
    A moze ktos jest w stanie takie cos rozpisac chocby czesciowo?

    M.

  • 2. Data: 2003-08-26 06:57:35
    Temat: Re: Ktore VE przez $ a ktore przez euro?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Michal Sawicki wrote:
> [...]
    > przez euro?
    > A moze ktos jest w stanie takie cos rozpisac chocby czesciowo?

    Euro nowe karty MultiBanku, VW Bank, wkrotce Bank.
    Osobna kategoria jest karta Millennium
    Reszta via dolar

  • 3. Data: 2003-08-26 09:47:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bif0cb$d8m$1@news.onet.pl...

    > Euro nowe karty MultiBanku, VW Bank, wkrotce Bank.
    > Osobna kategoria jest karta Millennium

    Tradycyjnie pominales najliczniej reprezentowana w kraju VE PKO BP....

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-08-26 10:02:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Tradycyjnie pominales najliczniej reprezentowana w kraju VE PKO BP....

    ech - tak to jest, jak nie mam juz tam konta :(
    Istotnie dla VE PKO BP
    "Jeżeli transakcja dokonana jest w walucie, dla której PKO BP prowadzi
    własną Tabelę Kursów wówczas jest przeliczana przez PKO BP na złote zgodnie
    z tą Tabelą według kursu sprzedaży dla pieniądza z dnia dokonania
    transakcji."
    Moja wina - bede juz pamietal :) (albo zaloze sobie w ePKO BP konto :)

  • 5. Data: 2003-08-26 10:03:27
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > Tradycyjnie pominales najliczniej reprezentowana w kraju VE PKO
    BP....

    ona tez jest osobną historią bo rozliczana jest bezposrednio z waluty
    operacji na złotówki, o ile waluta operacji jest jedną z tych które
    prowadzi PKOBP
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-08-26 10:11:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > ona tez jest osobną historią bo rozliczana jest bezposrednio z waluty
    > operacji na złotówki, o ile waluta operacji jest jedną z tych które
    > prowadzi PKOBP

    Ale dobrze, ze bedzie coraz mniej bankow - latwiej bedzie to mozna wszstko
    spamiewtac :D

  • 7. Data: 2003-08-26 13:33:28
    Od: "Kre" <x...@x...pl>

> [...]
    > euro?
    > A moze ktos jest w stanie takie cos rozpisac chocby czesciowo?

    mBank VE -> Euro

  • 8. Data: 2003-08-26 14:31:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bifnim$nvf$...@t...webcorp.pl,
    Kre <x...@x...pl>:

    > mBank VE -> Euro

    ale tylko ta kredytowa!

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 9. Data: 2003-08-26 15:13:50
    Od: "Kre" <x...@x...pl>

    > ale tylko ta kredytowa!

    Tak, tylko kredytowa - reszta w dolarach.

  • 10. Data: 2003-08-26 16:04:16
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    napisał w wiadomości news:bifbno$ens$1@news.onet.pl...

    > Ale dobrze, ze bedzie coraz mniej bankow - latwiej bedzie to mozna wszstko
    > spamiewtac :D

    skad ten wniosek ? czyzby z informacji powyzej ? :)))
    a o ktore bedzie mniej ? :)
    s.