  • 1. Data: 2003-08-25 19:11:24
    Temat: karta VC PKO BP i BidPay
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    Czy karta VC charge od PKO BP będzie zaakceptowana przy próbie
    zapłacenia nią w serwisie BidPay? Miał ktoś w ogóle kłopoty z kartami
    polskich banków podczas krzystania z tego serwisu? Jak się to odbywa?
    Podaję numer karty (kod CVC też?), swoje dane, potem dane odbiorcy,
    numer aukcji np. eBay'a? Tylko proszę o wykład jak dla kompletnego
    kretyna... ;))
    Prowizje nie są duże, więc chciałem w miarę możliwości korzystać z tego
    typu formy zapłaty za aukcje w USA... Jak jest w przypadku, gdy ten
    przekaz wysłany do sprzedającego zaginie? Jest to jakoś ubezpieczone?
    Miał ktoś z grupowiczów jakieś problemy, nieprzyjemności związane z
    korzystaniem z BidPay'a?

    Proszę o uwagi i sugestie...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 2. Data: 2003-08-27 16:52:17
    Temat: Re: karta VC PKO BP i BidPay
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam> wrote:

> [...]
    > przekaz wysłany do sprzedającego zaginie? Jest to jakoś ubezpieczone?
    > Miał ktoś z grupowiczów jakieś problemy, nieprzyjemności związane z

    Heh, no i stało się... Odrzucili mój money order...

    Wszystko na pewno dobrze wpisałem (swoje dane jak i dane odbiorcy),
    numer karty też OK (dwa razy sprawdziłem), wpisałem kwotę, wyskoczyło
    ile prowizji, zaakceptowałem, nazwę banku podałem PKO Bank Polski SA,
    poprosiło o kod CVC...

    no i za 6 godzin przyszedł mail o treści:

    "The Western Union BidPay service has NOT APPROVED your request to send
    a $XXX money order to XXX XXXX for:

    i tu za co...

    This is not to say that you cannot use BidPay.com for future
    transactions, only that this particular order did not meet our
    requirements. You should contact the seller to make arrangements to pay
    for this particular item via another method. No additional information
    will be available from BidPay.com as to the reasons for cancellation.

    We apologize for any inconvenience this may cause."

    Czy to oznacza że nie spodobała im się karta, a może to że odbiorcą był
    Brazylijczyk?

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again