  • 1. Data: 2003-08-25 21:33:01
    Temat: Możliwość zwrotu omyłkowo przelanej kwoty?
    Od: "Grzegorz N." <+...@w...pl++>

    Witajcie,

    Zwracam się do Was z atkim pytaniem. Otóż przypadkowo zdublowałem przelew
    względem pewnej instytucji,a zatem 1 transakcję najchętniej bym
    odwołał,aczkolwiek za późno, gdyż pieniądze fizycznie wyszły z konta (BSK
    online). Czy istnieje jakaś realna możliwość, aby ING BSK w moim imieniu,
    zwrócił się do banku odbiorcy o zwrot wskazanej przeze mnie kwoty?
    Pamiętam,że jakieś 2 lata temu też suię pomyliłem i wtedy BSK zwrócił się do
    PKO, ale czy to tylko ich dobra wola, czy też na moją prośbę to uczynią?

    Dziękuję za odpowiedzi.

    GN

  • 2. Data: 2003-08-26 13:00:53
    Temat: Re: Możliwość zwrotu omyłkowo przelanej kwoty?
    Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Z tego co wiem, to chyba sam powinieneś śię zwrócić do PKO o zwrot tej kwoty.
    Kiedy ja pomyłkowo wysłałam pieniądze i zwróciłam się do banku (też PKO )o
    zwrot to pani powiedziała mi że niestety jest za póżno ponieważ pieniądze są
    księgowane do 17 dnia miesiąca a ja zadzwoniłam ok 20 i niestety nic nier może
    zrobić. Tak więc szybko dzwoń.

    pozdrawiam
    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-08-26 14:13:17
    Od: "szymon s" <s...@w...pl>

> [...]

    > księgowane do 17 dnia miesiąca a ja zadzwoniłam ok 20 i niestety nic nier

    dwa razy wyslalas

  • 5. Data: 2003-08-26 14:32:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    2...@6...148.86.190,
    szymon s <s...@w...pl>:

    > dwa razy wyslalas

    na szczescie to nie przelew :)

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 6. Data: 2003-08-26 19:01:02
    Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl>

    > kwoty.
    > są