  • 21. Data: 2004-04-28 14:25:28
    Temat: Re: Która przegladarka....
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 15:35:05 +0200, w <5...@n...onet.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > Zabraklo Tobie argumentow?
    > Czy 'dla zasady' nie chcesz sie ze mna zgodzic?

    Pogląd, który wygłosił jest tak debilny, że nawet nie chce mi się z nim
    dyskutować. Wybacz, będę zapisywał sobie hasła w Operze, bo do mojego kompa i
    do mojego kompa tylko ja mam dostęp.

  • 22. Data: 2004-04-28 14:26:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 15:59:18 +0200, w <5...@n...onet.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jasne.
    > Idac dalej tym tokiem myslenia to IE jest bardzo dobry.
    > A to, ze ktos straci pieniadze z powodu iz wybral ta przegladarke
    > a nie np. Opere to juz _jego_ sprawa.
    > Proste, nieprawdaz?

    Masz kłopoty z myśleniem.
    Ktoś kto straci pieniądze z powodu IE to zapewne je straci z powodu
    _nieznanych_ mu dziur w programie (a najczęściej i tak z powodu własnej
    głupoty, a nie dziur).

    Skoro nie zauważasz różnicy, to masz spory problem.

  • 23. Data: 2004-04-28 14:38:01
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Dlaczego *funkcja* nie należy do bezpiecznych rozwiązań,
    > a nie to *jak jest użyta* ?

    Zaczynasz czepiac sie slowek...

    [...]
    > Np. Ja do swojego konta w lukasie mam zapamiętane hasło w przegladarce.
    > Oczywiście do Multi i mBanku nie.

    To Twoja prywatna sprawa. I ewentualne konsekwencje (niewazne jakie -
    w pewnych okolicznosciach sprawdzenie salda konta moze byc dla kogos
    wazna informacja) poniesiesz tylko Ty.

    [...]
    > I co używam niebezpiecznej przeglądarki która to umożliwia?

    Nie. Uzywasz bezpiecznej przegladarki ale postepujesz juz w mniej
    bezpieczny sposob (swiadomie).

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 24. Data: 2004-04-28 14:43:46
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Prof_Ex wrote:
    > [...]
    >

    > Zaczynasz czepiac sie slowek...
    Nie. Nieśmiertelna analogia z nożem się kłania.
    [...]
    > Nie. Uzywasz bezpiecznej przegladarki ale postepujesz juz w mniej
    > bezpieczny sposob (swiadomie).
    >

    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    No to jak to ? najpierw głosisz że przeglądarka która umożliwia
    zapamiętywanie haseł, a następnie mówisz że jednak taka przeglądaraka
    jest bezpieczna..... chyba sam sobie przeczysz.

    KJ

  • 25. Data: 2004-04-28 14:49:35
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Pogląd, który wygłosił jest tak debilny,

    Ja jakichkolwiek pogladow nie nazwalem w podobny sposob sposob.
    Polecam pl.soc.savoir-vivre.

    [...]
    > że nawet nie chce mi się z nim dyskutować.

    Mi rowniez.

    [...]
    > Wybacz, będę zapisywał sobie hasła w Operze,
    > bo do mojego kompa i do mojego kompa tylko ja mam dostęp.

    Rob jak uwazasz.

    EOT

    Prof_Ex

  • 26. Data: 2004-04-28 14:55:10
    Od: p...@p...onet.pl

    [...]
    > No to jak to ? najpierw głosisz że przeglądarka która umożliwia
    > zapamiętywanie haseł, a następnie mówisz że jednak taka przeglądaraka
    > jest bezpieczna..... chyba sam sobie przeczysz.

    Mozesz zacytowac fragment moich wypowiedzi w ktorych twierdze,
    ze przegladarka ktora umozliwia zapamietywanie hasel jest niebezpieczna?
    Tylko prosze nie pomyl z tym, ze jak pisalem:
    "Uwazam jednak, ze funkcja zapamietywania hasel gdy w gre
    wchodza pieniadze w zadnym wypadku bezpieczna byc nie moze..."
    Moze nie wyrazilem sie wtedy zbyt jasno - wlaczona oczywiscie.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 27. Data: 2004-04-28 15:01:17
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Masz kłopoty z myśleniem.

    EOT. Nie bede dyskutowal na tym poziomie.

    Prof_Ex

  • 28. Data: 2004-04-28 15:20:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 17:01:17 +0200, w <5...@n...onet.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > EOT. Nie bede dyskutowal na tym poziomie.

    To nie dyskutuj wcale, skoro nie masz nic sensownego do powiedzenia.

    Równie dobrze można napisać, że bankowość internetowa jest niebezpieczna -- bo
    dowodzik, podpisik i identyfikacja pinem w oddziale daje większa niezawodność.

    I to będzie tak samo śmieszne jak to co napisałeś.

  • 29. Data: 2004-04-28 16:50:31
    Od: Kilgur <k...@t...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Proszę? Możesz jaśniej?

    To prawda. Zdecydowana wiekszosc userow uzywa IE wiec najwiecej wirkow i
    innych smieci powstaje wlasnie pod IE. Ja nawet z OE juz nie korzystam ...

    Kilgur

  • 30. Data: 2004-04-28 17:33:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Microsoft publikuje łaty po kilku(nastu?) dniach od pojawienia się
    > dziury (jeśli w ogóle taką łatę wypuści).

    A do Linuksa po 45 dniach cirka ;)

    > Zauważ, że duża większość
    > ataków na klientów banków dotyczy przeglądarki MS (oraz ichniejszego
    > Outlooka) - hint Citibank.

    I czego to dowodzi? windows jest popularnym systemem, więc nic dziwnego, że
    jest głównym celem. Podstaw pod Windows-a Linuksa i masz dokładnie to samo
    :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*