  • 1. Data: 2002-04-08 09:01:14
    Temat: Ktora karta platnicza za granica?
    Od: "bb" <N...@w...pl>

    Moge skorzystac (poza strefa euro i nie w USA),
    z nastepujacych kart:
    - Visa Elektron Kredyt Banku
    - Fortis
    - LG Petro Maestro
    - Inteligo
    - mBank

    ktora z nich jest najkorzystniejsza przy transakcjach bezgotowkowych?
    W tym momencie nie ma znaczenia prowizja (jest zerowa),
    a tylko przelicznik walutowy.

    Wiem ze najgorszy kurs ma Fortis, a co z pozostalymi?

    bb

  • 2. Data: 2002-04-09 06:55:17
    Temat: Re: Ktora karta platnicza za granica?
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Wiem ze najgorszy kurs ma Fortis, a co z pozostalymi?

    W tamtym roku mialem bardzo korzystny kurs w Millennium uzywajac Eletrona,
    zarowno w Czechach, jak i w Tunezji. Kurs byl bardzo bliski kursu
    sredniego NBP. Np. w najtanszym kantorze, jakim znalazlem przed wyjazdem
    do Chech kupilem troche koron po 0,13, a uzywajac karty przeliczono mi po
    0,115.

    Prowizja w Millennium VE to 3,5 PLN niezaleznie od wyplacanej kwoty (za
    granica)

    Radek