  • 1. Data: 2002-04-08 07:34:05
    Temat: PKO BP i 630% belkowego
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    Witam,

    Na wyciągu za marzec oczom moim ukazały się pozycje:

    odsetki pełne +0,19 zł
    pobranie podatku -1,20 zł

    Wychodzi na to, że w PKO pobierają 630% podatku. Ale może się mylę i zna
    ktoś jakieś rozsądne wytłumaczenie. Niestety telefon do reklamacji podany na
    wyciągu milczy a dla takiej kwoty szkoda czasu na wystawanie ok. godziny w
    kolejce w oddziale.

    Dodam, że saldo na rachunku oscyluje w przedziale +-200 zł.

    Pozdrawiam,
    Tom.

  • 2. Data: 2002-04-08 08:55:08
    Temat: Re: PKO BP i 630% belkowego
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    prawdopodobnie odsetki sa za miesiąc ostatni,
    a belkowe za miesiąc przedostatni ????

  • 3. Data: 2002-04-08 11:07:55
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > ktoś jakieś rozsądne wytłumaczenie. Niestety telefon do reklamacji podany
    na

    Sprawdź dziś saldo. Mój oddział już to sam skorygował
    Oni chyba mieli jakiś błąd w programie.
    Mi pobrano 5 razy za mało... to się nie rzucałem :-))

  • 4. Data: 2002-04-08 20:24:03
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś jakieś rozsądne wytłumaczenie.

    > Dodam, że saldo na rachunku oscyluje w przedziale +-200 zł.

    A moze dlatego, ze Twoje saldo oscyluje +/- 200, to bank naliczyl podatek od
    dodatniej czesci odsetek (to znaczy w podstawie opodatkowania nie wzial pod
    uwage odsetek od debetu).

    --
    Bartek Szymkowiak