  • 1. Data: 2002-04-08 07:57:19
    Temat: [BGK] przelicznik kursu na VE
    Od: Robert <r...@g...pl>

    witam wszystkich

    mam pytanie: placil ktos za granica karta VE z BGK? interesuje mnie
    przelicznik
    zgodnie z toip od zagranicznych bankomatow pobieraja 10 pln i
    zastanawiam sie czy ich karta nie zastapic karty fortis'a. w polsce caly
    czas wszystkie bankomaty sa darmowe.

    robert
    p.s. i jeszcze jak przerobic ją na tylko bankomatowa? zedrzec logo visa
    z przodu, zamazac podpis z tylu karty? potraktowac dziurkaczem?

  • 2. Data: 2002-04-08 08:50:58
    Temat: Re: [BGK] przelicznik kursu na VE
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    Uooo matko!
    To jest taki bank co nie chce ni grosza za otwarcie, prowadzenie, karte, ani
    prowizji za wypłaty z każdego bankomatu w Polsce? Olśniło mnie! A może
    diabeł tkwi w szczegółach i są jakieś pułapki?

    P.S. Sorki, że trochę zbaczam z tematu i nie odpowiadam na Twoje pytanie (bo
    odpowiedzi po prostu nie znam). Ten post tak dygresyją tylko...

  • 3. Data: 2002-04-08 09:24:52
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Phink napisał(a):

> [...]
    > prowizji za wypłaty z każdego bankomatu w Polsce? Olśniło mnie! A może
    > diabeł tkwi w szczegółach i są jakieś pułapki?

    Pulapka jest taka ze na razie jest promocja na darmowe pobieranie kasy z
    bankomatow w kraju do konca... lutego. przedluzyli ją do do konca
    kwietnia, a potem to nikt nie wie - ale moze tak byc ze toip zostawia
    bez zmnian na dluzej, bo nie maja wlasnych bankomatow.
    a wtedy pa, pa fortis

    inne wady to odpowiedzialnosc dopiero po 1 godz. po zastrzezeniu -
    dletego chcialbym przerobic karte na bankomat only
    saldo do sprawdzenia tylko w oddziale - telefon platny chyba 5 pln/m-c
    otwarcie jest darmowe ale wymaga zgody dyrektora oddzialu - tzn.
    wypelnilem wniosek i po kilku dniach moglem sie dowiedziec czy konto
    zostanie mi otworzone.

    robert

    korzystajac z okazji, tą drogą pragne podziekowac dyr. oddzialu we
    wroclawiu za otwarcie mi konta :-)

  • 4. Data: 2002-04-08 11:30:55
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > inne wady to odpowiedzialnosc dopiero po 1 godz. po zastrzezeniu -
    > dletego chcialbym przerobic karte na bankomat only

    Ktoś mi kiedyś opowiadał, że przebił na wylot gołąbka na hologramie, żeby
    nie miał nikt wątpliwości co do intencji posiadacza karty, ale bankomaty mu
    ją nadal łykały i nie pytały dlaczego gołabek nie żyje - więc jakiś to
    sposób jest. Z tym że karta jest w zasadzie własnością banku-wystawcy i to
    ewentualnie może rodzić jakieś problemy (przy okazywaniu jej, oddawaniu w
    banku etc.) Niektórzy zamazują nazwisko albo numer na karcie (w banku zawsze
    można powiedzieć że się wytarł, zaś dziura sama się robi bardzo rzadko),
    można też "zlikwidować" pasek z podpisem na odwrotnej stronie, albo
    zastosować kombinację tych metod (np. numer z przodu i podpis z tyłu - obie
    mogą się zdarzyć nie z twojej winy).

    > saldo do sprawdzenia tylko w oddziale - telefon platny chyba 5 pln/m-c

    a przysyłają jakiś wyciąg do domu?

    > otwarcie jest darmowe ale wymaga zgody dyrektora oddzialu - tzn.
    > wypelnilem wniosek i po kilku dniach moglem sie dowiedziec czy konto
    > zostanie mi otworzone.

    takich metod to chyba dawno nie było...

    > korzystajac z okazji, tą drogą pragne podziekowac dyr. oddzialu we
    > wroclawiu za otwarcie mi konta :-)

    Ja również pragnę wyrazić niewysłowioną (nigdy w życiu:-)) wdzięczność panu
    prezesowi Wojciechowi Kostrzewie (i to potrójnie) oraz pani prezes Henryce
    Pieronkeiwcz. :-))
    Bez nich nie byłbym tym, kim jestem, tylko nie wiem kim.

    Pozdrawiam.
    Phink.

  • 5. Data: 2002-04-08 21:49:34
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > p.s. i jeszcze jak przerobic ją na tylko bankomatowa? zedrzec logo visa
    > z przodu, zamazac podpis z tylu karty? potraktowac dziurkaczem?

    Zedrzyj pasek z tyłu karty, w miejscu na podpis. Pokaże się mnóstwo napisów
    VOID.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 6. Data: 2002-04-13 17:39:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 8 Apr 2002 13:30:55 +0200, "Phink" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >ewentualnie może rodzić jakieś problemy (przy okazywaniu jej, oddawaniu w

    e tam szkdoa ze nie widzieliscie miny kobiety w rajfim jak oddawalem
    zeszlifowana VE :-))
    Tyle ze wszytkie takie kombinacje nie daja 100% pewnosci, ze karta nie
    przejdzie w POSie, jak sprzedawca glupi albo wtajemniczony to
    transakcja i tak moze przejsc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl