  • 11. Data: 2002-06-27 16:26:12
    Temat: Re: Którą kartą płacić za granicą (Inteligo czy mBank)
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Tak? Powaznie? Ilez to mam odroczki za platnosc VC multi w porownaniu
    > do platnosci VE multi?
    -30 sekund, jeśli przejdzie bez autoryzacji ;)
    chodziło oczywiście o VC kredytową (lub charge)

    > Przestaniecie mylic VC z KK i charge?
    nie przestaniemy, dopóki VE nigdy nie jest KK a VC często - taka ludzka
    natura!

  • 12. Data: 2002-06-27 16:58:45
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > nie przestaniemy, dopóki VE nigdy nie jest KK [...]

    Nigdy nie mów nigdy... ;-)

    Kredytowa Visa Electron Żagiel: http://www.zagiel.pl/karta/
    (we współpracy z Kredyt Bankiem)

    --
    Jakub Berent

  • 13. Data: 2002-06-27 16:58:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie przestaniemy, dopóki VE nigdy nie jest KK a VC często - taka ludzka
    > natura!

    a ta VE w ING co to jest kredytowka niby??? :)

  • 14. Data: 2002-06-27 17:50:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 27, 2002 at 06:26:12PM +0200, Robert wrote:

    > nie przestaniemy, dopóki VE nigdy nie jest KK a VC często - taka ludzka
    > natura!

    Znaczy - nie zamierzasz sie nigdy uczyc? Uwazasz ze wiesz lepiej i juz?

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-06-27 17:59:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Znaczy - nie zamierzasz sie nigdy uczyc? Uwazasz ze wiesz lepiej i
    > juz?

    Napisalem, ze wiem _gorzej_. Uczyc sie zamierzam, ale mimo to bede sie
    mylic.

  • 16. Data: 2002-06-27 18:11:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "chris" <krz00@SPAM_PRECZwp.pl> napisał w wiadomości

    > Dowiedziałem się tylko, że przy płaceniu w Euro jest najpierw przelicznik
    na
    > dolary wg kursu VISA (nie wiem gdzie go można znaleźć)

    Kurcze, czemu nie ma tego jeszcze w FAQ? ;)

    Maciej

  • 17. Data: 2002-06-27 18:18:44
    Od: "hirudo" <h...@g...pl>

> [...]
    przeliczane.
    > Dowiedziałem się tylko, że przy płaceniu w Euro jest najpierw przelicznik
    na
    > dolary wg kursu VISA (nie wiem gdzie go można znaleźć) a potem na złotówki
    > po kursie kupna danego banku (też nie wiem gdzie go można znaleźć).
    > Przy płatnościach w dolarach USA, jest tylko przelicznik na złotówki.
    >
    > PS.(2) Ile się traci na takich przelicznikach w stosunku do kursu NBP
    (albo
    > kantorowego) - bo może lepiej kupić walutę w Polsce i płacić gotówką

    wg "Rz" inteligo

  • 18. Data: 2002-06-27 18:20:14
    Od: "hirudo" <h...@g...pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/pieniadze_020627
    /pieniadze_a_3-1.F.gif

  • 19. Data: 2002-06-27 21:18:48
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    chris wrote:
    > Cześć,
    >
    > Mam pytanko, którą kartą bardziej się opłaca płacić za granicą (w
    > strefie Euro lub też w USA):
    > VISA Electron Inteligo czy mBanku ?

    W strefie euro płacić MC lub Maestro. W USA płacic kartami VISA.

    polecam:

    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    i w FAQ http://www.faq4pbb.prv.pl/ artykul Jaką kartą najlepiej płacić za
    granicą?