  • 21. Data: 2002-11-07 14:37:11
    Temat: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqdt0b$smg$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > (chyba, że da sie to jakoś odkręcić?)
    >
    > A nie da się po prostu zadzwonić i zmienić nazwy? Tak mi coś świta...

    O ile pamietam, byla kiedys dyskusja z serii "jak nazwaliscie..." i wynikalo
    z niej, ze sie nie da - ale glowy nie dam.

  • 22. Data: 2002-11-07 14:42:02
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > O ile pamietam, byla kiedys dyskusja z serii "jak nazwaliscie..." i wynikalo
    > z niej, ze sie nie da - ale glowy nie dam.

    Jak już kurier do mnie dotrze (nie chce mi się teraz dzwonić) to sprawdzę i dam znać.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2002-11-09 09:18:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqbchh$itt$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:
    > Po cyrkach z opłatami w mBanku doszedłem do wniosku, że przydałaby mi
    > się jeszcze jedna karta i pierwszy typ padł na PKO BP, ale teraz
    > widzę, ze można by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy
    > jeszcze chwilę poczekać aż się sytuacja wyklaruje? :-)))

    Poczekaj jeszcze kilka dni, a przyznam Ci, że postąpiłeś bardzo roztropnie
    rezygnując z Inteligo na kilka miesięcy, jeśli zgodzisz się, abym osobiście
    polecił Ci odnowione konto Inteligo w ramach nowej promocji "Dla moich
    przyjaciół".
    :))

    Ale powaznie mówię!

  • 24. Data: 2002-11-09 09:32:21
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    osobiście
    > polecił Ci odnowione konto Inteligo w ramach nowej promocji "Dla moich

    Ja poczekam jeszcze 2-3 miesiące i zobaczę jak wyklaruje sie sytuacja :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 25. Data: 2002-11-09 09:37:39
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqikl1$2ka$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:

    > Ja poczekam jeszcze 2-3 miesiące i zobaczę jak wyklaruje sie sytuacja
    > :-))

    OK, jako aktualny klient Inteligo będę ją obserwował z bliska, i jeśli
    uznam, że warto, to Ci polecę
    :-)

  • 26. Data: 2002-11-09 09:43:32
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aqil1a$gkv$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote: > In
    news:aqikl1$2ka$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote: > >> Ja poczekam
    jeszcze 2-3 miesiące i zobaczę jak wyklaruje sie sytuacja >> :-)) > > OK,
    jako aktualny klient Inteligo będę ją obserwował z bliska, i jeśli >
    uznam, że warto, to Ci polecę >:-) > >

    Jezu zaczyna sie .... Banku PKO BP "Inteligo" Apeluje o rozsadek i nie
    rozpoczynania tezje beznadziejnej promocji!

    Ciekawe kiedy TY uznasz ze warto polecic innej osobie hmm kiedy sam cos
    bedziesz mogl z tego miec, jakis maly zarobek ?
    Przeciez jesli cos takiego wprowadza "promocja" to ona sie kiedysi tak
    skonczy. Uslugi gwarantuje beda na pozomie ponizej krytyki z
    odplatnoscia, procentem podobnym do innych polskich bankow i to marmurowych!

    Nie wierze zeby bylo inaczej!

  • 27. Data: 2002-11-09 09:54:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrnaspm73.ph7.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l, Maciej wrote:

    > Jezu zaczyna sie .... Banku PKO BP "Inteligo" Apeluje o rozsadek i nie
    > rozpoczynania tezje beznadziejnej promocji!

    Dołączam się do apelu.

    > Ciekawe kiedy TY uznasz ze warto polecic innej osobie hmm kiedy sam
    > cos bedziesz mogl z tego miec, jakis maly zarobek ?

    Nie, nigdy nie polecałem kont ani innych produktów dla zarobku.

    Jak zajrzysz głębiej w ten wątek, to zobaczysz, że zachęcałem Roberta Wicika
    do ponownego założenia konta w Inteligo (kwestionując jego decyzję
    rezygnacji), zanim pojawiła się informacja o tej szykowanej nowej promocji.

    I taka promocja byłaby OK, gdyby dało się ją ograniczyć do rzeczywistych
    przypadków polecenia kont prawdziwym klientom. Niestety jest to chyba
    niemożliwe do przeprowadzenia.

    Ale skoro już promocja jest, a ktoś faktycznie komuś poleca, to uważam, że
    skorzystanie wtedy z promocji jest ze wszech miar w porządku.

  • 28. Data: 2002-11-09 21:41:08
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Robert Wicik" <R...@o...pl> wyznał(a):
> [...]
    > by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż

    jak dla mnie Inteligo i PKOBP idealnie "wstrzeliło" się w moment
    mojego dość zdecydowanego zirytowania Lukas Bankiem. w Lukasie jestem
    od trzech miesięcy, ale tyle czasu spokojnie wystarczyło do tego, by
    powiedzieć "dość" stosunkowo częstym zgrzytom w postaci
    nieuzasadnionych blokad na rachunku. wiem, że wpadki zdarzają sie
    każdemu bankowi, jednak taka "wpadka" może się zdarzyć raz na pół
    roku, może raz na rok - a nie kilka razy na kwartał! naprawdę cenię
    Lukasa za dobrą ofertę (nadal uważam, że Lukas pod względem kosztów
    utryzmania konta jest bardzo korzystny) i jakość obsługi w placówkach,
    jednakże wspomniane już zgrzyty po prostu mnie zaczęły denerwować. :(

    tak czy owak, na wieść o rewelacjach związanych z przejęciem Inteligo
    przez PKOBP, nie zastanawiałem się długo - właśnie czekam na kuriera z
    paczką w celu otwarcia konta wspólnego Inteligo. ;) jestem już
    klientem Inteligo od ponad roku (mam tam konto firmowe) i jestem
    BARDZO zadowolony, przede wszystkim z jakości obsługi klienta,
    online'owości banku, dobrego serwisu SMS i WAP. jednakże dość
    skutecznie dotychczas odstraszały mnie od założenia konta prywatnego
    opłaty za prowadzenie konta i te nieszczęsne 2 PLN za wypłaty z
    Euronetów. po przejściach z Lukasem jednak już teraz wiem, że warto
    poświęcić te 5 czy 10 PLN miesięcznie i korzystać z wysokiej jakości
    usług, których niestety nie potrafił do końca zapewnić mi Lukas. :( a
    tym bardziej przy darmowych bankomatach i wpłatach w PKOBP. po prostu
    miód malina. ;) co do "promocji" na darmowe bankomaty, to poczatkowo
    też miałem obawy, ale - na logikę - znosząc tę "promocję", PKOBP
    strzeliłoby sobie w stopę. teraz Inteligo jest BARDZO konkurencyjne
    wobec innych ofert i trudno sobie wyobrazić, żeby ten atut był
    świadomie przez PKOBP zabierany.

    reasumując - ja nie czekałem. otworzyłem drugi, obok firmowego,
    rachunek w Inteligo. :)

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl