    From: Dawid Lorenz <e...@m...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Date: Sat, 09 Nov 2002 22:41:08 +0100

    "Robert Wicik" <R...@o...pl> wyznał(a):
    > Po cyrkach z opłatami w mBanku doszedłem do wniosku, że przydałaby mi się
    > jeszcze jedna karta i pierwszy typ padł na PKO BP, ale teraz widzę, ze można
    > by się przeprosić z Inteligo. Uderzać już, czy jeszcze chwilę poczekać aż
    > się sytuacja wyklaruje? :-)))

    jak dla mnie Inteligo i PKOBP idealnie "wstrzeliło" się w moment
    mojego dość zdecydowanego zirytowania Lukas Bankiem. w Lukasie jestem
    od trzech miesięcy, ale tyle czasu spokojnie wystarczyło do tego, by
    powiedzieć "dość" stosunkowo częstym zgrzytom w postaci
    nieuzasadnionych blokad na rachunku. wiem, że wpadki zdarzają sie
    każdemu bankowi, jednak taka "wpadka" może się zdarzyć raz na pół
    roku, może raz na rok - a nie kilka razy na kwartał! naprawdę cenię
    Lukasa za dobrą ofertę (nadal uważam, że Lukas pod względem kosztów
    utryzmania konta jest bardzo korzystny) i jakość obsługi w placówkach,
    jednakże wspomniane już zgrzyty po prostu mnie zaczęły denerwować. :(

    tak czy owak, na wieść o rewelacjach związanych z przejęciem Inteligo
    przez PKOBP, nie zastanawiałem się długo - właśnie czekam na kuriera z
    paczką w celu otwarcia konta wspólnego Inteligo. ;) jestem już
    klientem Inteligo od ponad roku (mam tam konto firmowe) i jestem
    BARDZO zadowolony, przede wszystkim z jakości obsługi klienta,
    online'owości banku, dobrego serwisu SMS i WAP. jednakże dość
    skutecznie dotychczas odstraszały mnie od założenia konta prywatnego
    opłaty za prowadzenie konta i te nieszczęsne 2 PLN za wypłaty z
    Euronetów. po przejściach z Lukasem jednak już teraz wiem, że warto
    poświęcić te 5 czy 10 PLN miesięcznie i korzystać z wysokiej jakości
    usług, których niestety nie potrafił do końca zapewnić mi Lukas. :( a
    tym bardziej przy darmowych bankomatach i wpłatach w PKOBP. po prostu
    miód malina. ;) co do "promocji" na darmowe bankomaty, to poczatkowo
    też miałem obawy, ale - na logikę - znosząc tę "promocję", PKOBP
    strzeliłoby sobie w stopę. teraz Inteligo jest BARDZO konkurencyjne
    wobec innych ofert i trudno sobie wyobrazić, żeby ten atut był
    świadomie przez PKOBP zabierany.

    reasumując - ja nie czekałem. otworzyłem drugi, obok firmowego,
    rachunek w Inteligo. :)

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl