  • 1. Data: 2002-12-17 19:22:53
    Temat: Kto pośredniczy w kupnie przez Internet
    Od: --++ faka ++-- <f...@e...com -tnij>

    Witam

    Zwracam się z zapytaniem czy zna ktoś firmę/osobę
    (coś a`la Skulski do oprogramowania)
    która pomoże w opłaceniu za usługe za którą muszę dokonać płatności -
    ale ponieważ nie jestem posiadaczem kart typu Master.. ,
    AmericanE...itp - więc sam nie mogę tego zrobić.

    Za wskazówki, linki itp - thnx

    --
    faka
    GG: 997997 ICQ: 99380423

  • 2. Data: 2002-12-17 20:21:24
    Temat: Re: Kto pośredniczy w kupnie przez Internet
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    karta inteligo
    jak jesteś z Warszawy lub nie boisz się wpłacić wcześniej kasy na moje konto
    to mogę zapłacić moją kartą

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-17 20:30:54
    Od: --++ faka ++-- <f...@e...com -tnij>

    Dnia Tue, 17 Dec 2002 21:21:24 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wystukał:

    >karta inteligo

    Niestety - nie przechodzi - sprawdzałem z kolesiem :(

  • 4. Data: 2002-12-17 20:38:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Dnia Tue, 17 Dec 2002 21:21:24 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    > wystukał:

    > Niestety - nie przechodzi - sprawdzałem z kolesiem :(

    no to zapłacę inną kredytową jak nie jest to jakiś dziwny sklep"

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-17 20:41:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > no to zapłacę inną kredytową jak nie jest to jakiś dziwny sklep"

    A od kiedy VE Inteligo jest "kredytowa" ? :)

  • 6. Data: 2002-12-17 20:44:14
    Od: --++ faka ++-- <f...@e...com -tnij>

    Dnia Tue, 17 Dec 2002 21:38:48 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wystukał:

    >no to zapłacę inną kredytową jak nie jest to jakiś dziwny sklep"

    Tylko VISA, MasterCard, dicoverCard, AmericanExpress

  • 7. Data: 2002-12-17 21:49:38
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:ato240$cel$1@news.onet.pl...
    > A od kiedy VE Inteligo jest "kredytowa" ? :)

    no tak - w sumie przecinka zapomniałem :)
    powinno brzmieć :
    "no to zapłacę inną, kredytową, jak nie jest to jakiś dziwny sklep"
    :)
    czy to kolegę zadowala ?:))))))

    BTW. a kolega to na listy na skrzynce prywatnej w ogóle odpowiada czy ma
    regułę usuwającą automatycznie do kosza ?:)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2002-12-18 12:00:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > BTW. a kolega to na listy na skrzynce prywatnej w ogóle odpowiada
    czy ma
    > regułę usuwającą automatycznie do kosza ?:)

    Ups :) Musze rzeczywiscie sprawdzic :) (ten adres to raczej polapka
    antyspamowa :)

  • 9. Data: 2002-12-18 12:08:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > BTW. a kolega to na listy na skrzynce prywatnej w ogóle odpowiada
    czy ma
    > regułę usuwającą automatycznie do kosza ?:)

    No - podejrzewalem, ze to o te wiadomosc z certyfikatem chodzi :)
    Przestawilem aliasa, zeby mi juz przylazily wiadomosci na jakies
    normalnie uzywane konto - odpowiedz poszla na priva.