eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej? › Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    From: gornik <g...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    Date: Wed, 26 Nov 2003 12:41:11 +0100

    "JaK" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Nie podobają mi się takie komentarze. Sugerują że masz wątpliwości co do
    > moich kompetencji zadawania pytań na tej liście dyskusyjnej. Mam nadziję że
    > to tylo takie przejęzyczenie lub niekontorlowany wyciek myśli, ale tak czy
    > inaczej takie przemyślenia nie najlepiej świadczą o twojej kulturze.
    Sorry - zazwyczaj pisze na hihota i tak mi zostało. Bez urazy...

    > Fakt, zapomniałem, może dlatego że nic mi nie wiadomo aby tam były jakieś
    > nagrody finansowe. A brałem przedewszyskim pod uwagę zyskowność takiego
    > zajęcia.
    Rozumiem, że jesteś prawie pewny wygranej ? ;-)
    Myślę, że najlepszą zyskowność osiągniesz grając na prawdziwej giełdzie.

    > Czyli potwierdzasz moją wersję ;o)
    Przy tak małej ilości instrumentów i tak krótkim okresie czasu - tak

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")