eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej? › Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
  • Data: 2003-11-26 11:32:18
    Temat: Re: Kto ma większe szanse zgarnięcia 3000 zł w grze inwestycyjnej?
    Od: "JaK" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany "JaK" <j...@g...pl>:

    Nie podobają mi się takie komentarze. Sugerują że masz wątpliwości co do
    moich kompetencji zadawania pytań na tej liście dyskusyjnej. Mam nadziję że
    to tylo takie przejęzyczenie lub niekontorlowany wyciek myśli, ale tak czy
    inaczej takie przemyślenia nie najlepiej świadczą o twojej kulturze.

    > Jak chcesz na prawdę spróbować sił w inwestowaniu to polecam
    > http://gra.onet.pl - gra trwa od kilku lat i w przeciwieństwie do konkursu
    > KB (gdzie masz do wyboru tylko ich lokaty i ich fundusze) pozwala
    > inwestować we wszystko na giełdzie.

    Fakt, zapomniałem, może dlatego że nic mi nie wiadomo aby tam były jakieś
    nagrody finansowe. A brałem przedewszyskim pod uwagę zyskowność takiego
    zajęcia.

    > Z tym nigdy nie wiadomo, ale moim zdaniem wygra ktoś, kto choć trochę się
    > na tym zna i będzie miał sporo szczęścia

    Czyli potwierdzasz moją wersję ;o)