  • 1. Data: 2003-12-15 10:59:42
    Temat: Kto lubi KredytBank:)
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witajcie,
    Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem odejścia z Kredyt Banku:
    1. krótka historia operacji dostępna przez kb24;
    2. bezprowizyjne bankomaty tylko własne Kredyt Banku, gdy konkurencja
    oferuje przynajmniej swoje + Euronet;
    3. dla stałego klienta banku kredyt hipoteczny mieszkaniowy to wibr3m + co
    najmniej 1,5 p.p. marży - chyba dlatego, że KB ma problem z portfelem złych
    kredytobiorców i płacąc taką marżę- ja, rzetelny klient - finansuję bankowi
    straty jakie ponoszą na złych kredytobioracach// limit zadłużenia w ROR też
    wysoko oprocentowany :(
    4. praktycznie zero profitów dla kont typu "vip" czy "elita" -- ING BSK za
    20 zł/m-c udostępnia bezprowizyjnie wszystkie bankomaty w Polsce, BPH-PBK
    daje 5,000 PLN limitu zadłużenia w ROR bez konieczności wnoszenia co roku
    prowizji na limit i o wiele niżej oprocentowany.

    Jeżeli ktoś jest zadowolonym klientem KB to niech mnie wyedukuje, bo jakoś
    ostatnio nie jestem zadowolony z KB.
    A może ktoś wtajemniczony wie coś o zmianach w KB? Może szykują jakieś
    zmiany?

  • 2. Data: 2003-12-15 11:35:01
    Temat: Re: Kto lubi KredytBank:)
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witaj,
    A ja jestem zadowolony. Bankomaty mam blisko. W oddziale obsluga mila i
    kontaktowa. Jak mialem problem z karta, to zadzwonili w terminie zgodnie z
    obietnica. Idzie sie dogadac. Na karcie moge ustawic taki limit dzienny
    transakcji jaki chce. Codziennie moge dostawac smsy o zmianie salda. O
    kredytach sie nie wypowiadam. Generalnie sa ok.

    A od euronetu mam mBank. Niestety w mBanku jestem bardzo niezadowolony z
    obslugi klienta. Wszystko dobrze dopoki nie trzeba czegos zalatwic na
    mLinii.

    Wszedzie sa plusy i minusy.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 3. Data: 2003-12-15 20:16:55
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Grzegorz <g...@o...pl> nagryzmolił(a) w
    news:brk4a7$6i4$1@news.onet.pl :

    Jak to kto?
    tensor

    ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-12-15 20:19:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański > Jak to kto?
    > tensor
    >
    > ;-))

    A cos cicho u Tensora... Nic nie pisze.
    Biedaczek sie podlamal wynikami?

  • 5. Data: 2003-12-15 20:38:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Dec 2003 21:19:55 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Marcin Lubojański > Jak to kto?

    >A cos cicho u Tensora... Nic nie pisze.
    >Biedaczek sie podlamal wynikami?

    pewnie w tym roku premii nie dostana :)))

  • 6. Data: 2003-12-15 20:42:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:brl4v3$gmk$1@news.onet.pl...

    > A cos cicho u Tensora... Nic nie pisze.
    > Biedaczek sie podlamal wynikami?

    Ciezko pracuje, ze kredyt wczesnie splacic ;)

    Maciej

  • 7. Data: 2003-12-16 06:31:01
    Od: t...@p...onet.pl

    > "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    > message news:brl4v3$gmk$1@news.onet.pl...

    > Ciezko pracuje, ze kredyt wczesnie splacic ;)
    > Maciej

    Rzeczywiście, kredyt chcę spłacić wcześniej. Aktualnie jestem bardzo zajęty na
    Uczelni i dlatego mniej się udzielam na liście. Co do kredytu mieszkaniowego w
    KB, to dalej uważam, że jest on jednym z najbardziej opłacalnych kredytów na
    Rynku. Zaś oprocentowanie to nie WIBOR3M plus co NAJMNIEJ 1,5% marży tylko:
    a) WiBOR3M +1,5% przy wkładzie własnym mniejszyn niż 40% oraz
    b) WiBOR3M+1,0% przy wkładzie własnym większym lub równym 40%.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 8. Data: 2003-12-16 11:55:54
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    a co sądzicie o zaledwie 92 dniowej historii operacji na rachunku dostępnej
    poprzez kb24?
    mam nadzieję, ze wydłużą... kiedyś potrzebowałem zrobić zestawienie
    płatności do TPSA za cały rok i musiałem szperać po wyciągach papierowych...
    co było niewygodne i nieefektywne... inne banki tradycyjne oferuję o wiele
    dłuższy zakres historii...
    -- jest oczywiście wyjście - co najmniej raz na 3 miesiące zapisać historię
    do pliku XLS (jest taka funkcjonalność w kb24) ;)

    Pozdrawiam,
    Grzegorz