    From: "Pablo" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto lubi KredytBank:)
    Date: Mon, 15 Dec 2003 12:35:01 +0100

    Witaj,
    A ja jestem zadowolony. Bankomaty mam blisko. W oddziale obsluga mila i
    kontaktowa. Jak mialem problem z karta, to zadzwonili w terminie zgodnie z
    obietnica. Idzie sie dogadac. Na karcie moge ustawic taki limit dzienny
    transakcji jaki chce. Codziennie moge dostawac smsy o zmianie salda. O
    kredytach sie nie wypowiadam. Generalnie sa ok.

    A od euronetu mam mBank. Niestety w mBanku jestem bardzo niezadowolony z
    obslugi klienta. Wszystko dobrze dopoki nie trzeba czegos zalatwic na
    mLinii.

    Wszedzie sa plusy i minusy.

    Pozdrawiam,
    Pablo