  • 1. Data: 2003-12-15 11:12:34
    Temat: AmEx-y w Millenium
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl>

    Z nieoficjalnych źródeł:
    1. AmEx-y powinny być dalej w Mille i to ponoć w jeszcze szerszym zakresie.
    2. Błędne naliczenia przy transakcjach będą wyrównane wszystkim
    poszkodowanym (powód: rekonfiguracja systemu), nawet niezorientowanym.

    Pozdrawiam
    TCh

  • 2. Data: 2003-12-15 13:10:33
    Temat: Re: AmEx-y w Millenium
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > 2. Błędne naliczenia przy transakcjach będą wyrównane wszystkim
    > poszkodowanym (powód: rekonfiguracja systemu), nawet niezorientowanym.

    To pocieszające. Nie bardzo podobała mi się konieczność występowania o AmExa
    dolarowego. Lubię złotówki! ;-)

    m23m

  • 3. Data: 2003-12-18 10:15:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:brk505$oah$1@topaz.icpnet.pl...

    > 2. Błędne naliczenia przy transakcjach będą wyrównane wszystkim
    > poszkodowanym (powód: rekonfiguracja systemu), nawet niezorientowanym.

    Dzis po zalogowaniu sie do Millenetu juz widze ze jest zrobiony zwrot :) Mam
    tez czekac na informacje - bodajze z dzialu jakosci.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-12-18 10:41:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    > Dzis po zalogowaniu sie do Millenetu juz widze ze jest zrobiony zwrot :) Mam
    > tez czekac na informacje - bodajze z dzialu jakosci.

    to się nazywa "Centrum Obsługi Klienta i Jakości"
    - obsługują "jakość" tak jak klientów ;-)) i stąd takie kwiatki
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-12-18 10:54:19
    Temat: Maki a bankowosc elektroniczna
    Od: grafsamedi <g...@w...pl>

    Witam

    Nie bardzo wiem, gdzie szukac informacji w temacie...

    Musze przeniesc swoj ROR do banku, ktory umozliwi mi pelny dostep do konta z
    komp. Apple z systemem 9.x. Moze ktos z Grupowiczow ma jakies doswiadczenia
    w tej materii - ktora bankowosc elektroniczna jest Windowsowa, a ktory
    wieloplatformowa. Sami bankowcy maja na ten temat bardzo metne pojecie

    Wymiana systemu na X nie wchodzi na razie w gre

    Artur L

  • 6. Data: 2003-12-19 09:49:29
    Temat: Re: Maki a bankowosc elektroniczna
    Od: r2r <r...@o...pl>

    On 12/18/03 11:54, in article BC0745EB.7AD1%g...@w...pl, "grafsamedi"
    <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wieloplatformowa. Sami bankowcy maja na ten temat bardzo metne pojecie
    >
    > Wymiana systemu na X nie wchodzi na razie w gre

    Czesc,

    Korzystalem pod dziewiatka z BZWBK 24 i bylo ok, po przejsciu na X tez jest
    ok, chociaz trzeba wykonywac operacje raczej z IE, bo z Safari raz sa
    problemy raz ich nie ma. Przelewy, wszystko dzialalo i dziala bez zarzutu.
    Jesli chodzi o inne banki to nie wiem, podobno BPH PBK tez dziala na maka
    ale nie sprawdzilem osobiscie

    Archie

  • 7. Data: 2003-12-19 13:42:31
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    W dodatku do Rzepy p.t. "Moje Pieniadze" z 11.12.2003 bylo zestawienie
    bankow i ich systemow pod katem dostepu z roznych platform sprzetowych.

    --
    Pete
    m...@b...com

  • 8. Data: 2003-12-19 20:07:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "grafsamedi" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > w tej materii - ktora bankowosc elektroniczna jest Windowsowa, a ktory
    > wieloplatformowa. Sami bankowcy maja na ten temat bardzo metne pojecie

    Polecam zestawionko:

    http://www.mozillapl.org/ebanki

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak