  • 11. Data: 2003-04-18 10:39:32
    Temat: Re: Kto jeszcze oferuje darmowe wyplaty z bankomatu?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Użytkownik "Piotr Solarz"

    Lukas Bank konto Podróżne - kazdy bankamt darmo a za granicą 1 zl
    ma tylko jeden feler - kosztuje 30 zl/mies prowadzenie konta, moze na
    wakacje warto byloby je otworzyc ?

    Jak masz mozliwosci na kota prestizowe to jest jeszcze kilka darmowych kart
    :-))
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-04-18 10:42:53
    Od: "Paweł" <P...@p...onet.pl>

    > Inteligo nie bierze za wyplaty z bankomatow
    > PKO BP
    > to i pewnie PKO BP tez nie bierze
    > za wyplaty z ich bankomatow

    To Inteligo ma jakieś swoje bankomaty?! :))))))

  • 13. Data: 2003-04-18 11:55:05
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Lukas Bank konto Podróżne - kazdy bankamt darmo a za granicą 1 zl
    > ma tylko jeden feler - kosztuje 30 zl/mies prowadzenie konta, moze na
    > wakacje warto byloby je otworzyc ?

    Na wakacje polecam karte VE z Millennium - wyplata z kazdego bankomatu
    za granica to tylko stala oplata (niezalezna od wyplacanej kwoty) - 3,5
    PLN. Do tego korzystne kursy. A koszt karty to 15 PLN/rok. Konto albo
    bezplatne (Millepensja), 2 zl/mies, jesli srednie saldo miesieczne <
    500 PLN (Unikonto) lub 5 zl/mies (Unikonto Plus), jesli srednie saldo
    mies. < 1000 PLN lub srednie laczne saldo mies. < 3000 PLN.

    Dla Millepensji i Unikonta Plus pierwszych 10 wyplat z bankomatow Euronet
    w kazdym miesiacu za darmo (do tego Bankolinia za darmo i do tego 0800,
    czyli zupelnie darmo), dla Unikonta 1 zl za wyplate i jak ktos chce to
    za 2 zl/mies mozna miec bankolinie. Ze wszystkich innych bankomatow 3,5
    PLN (niezaleznie od kwoty) dla wszystkich rodzajow kont.

    Jedyna wada tego banku to b. niskie oprocentowanie. Ale jako drugie konto
    do np. mBanku jest idealne, bo nic mnie nie kosztuje teraz (w przypadku
    Millepensji).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 14. Data: 2003-04-18 12:38:20
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    oj popelnilem "klapsus jezykowy"
    :))
    chodzi o to ze PKO BP = Inteligo
    wiec jesli w Inteligo nie biora za wyplaty z bańkomatów PKO BP

    to i zapewne klienci PKO BP nie musza placic za wyplaty
    z bankomatow PKO BP :))
    no teraz lepiej :))

    pozdrawiam
    i zycze wesolych swiat