  • 1. Data: 2003-04-18 04:22:04
    Temat: Inteligo - a ja nie mam FAKSUJ :-(((
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Nie mam w Inteligo przycisku "faksuj" :-( Mam konto firmowe, czyżby to było
    ograniczeniem????

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-04-18 04:59:50
    Temat: Re: Inteligo - a ja nie mam FAKSUJ :-(((
    Od: "Krzysiek" <t...@o...pl>

    > Nie mam w Inteligo przycisku "faksuj" :-(

    Ja zauważyłem, że potwierdzenie możesz faksować tylko dla transakcji
    wychodzących (ujemnych). Może o to chodzi...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-04-18 05:29:49
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2003 06:59:50 +0200,
    osoba podpisana: Krzysiek <t...@o...pl>
    napisała:

    > Ja zauważyłem, że potwierdzenie możesz faksować tylko dla transakcji
    > wychodzących (ujemnych). Może o to chodzi...

    Np wypłat z bankomatu (serio :-))

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 4. Data: 2003-04-18 11:10:43
    Od: "PiotreK" <n...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Nie mam w Inteligo przycisku "faksuj" :-( Mam konto firmowe, czyżby to
    było
    > ograniczeniem????

    u mnie jest .... i działa zajebiście szybko , genialne , kiedy w mBanku
    bedzie faksowanie ?
    w V kwartale ?? ;-)

    PioteK

  • 5. Data: 2003-04-18 11:55:57
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysiek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zauważyłem, że potwierdzenie możesz faksować tylko dla transakcji
    > wychodzących (ujemnych). Może o to chodzi...

    Z ujemnych mam tylko odsetki karne na -0.02 zł i nie mogę ich sobie faxnąć
    :-(((((

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-04-18 13:48:22
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    > u mnie jest .... i działa zajebiście szybko , genialne , kiedy w mBanku
    > bedzie faksowanie ? > w V kwartale ?? ;-)

    kurde w mbanku to nie ma potwierdzenia online - w inteligo mozna ładnego
    pdfa wysłać i jest git

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 7. Data: 2003-04-18 16:38:00
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Marcin Wirkus" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > kurde w mbanku to nie ma potwierdzenia online - w inteligo mozna ładnego
    > pdfa wysłać i jest git

    Taki pdf ma taka sama wartosc jak zrzut ekranu.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 8. Data: 2003-04-18 23:05:32
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b7o0q1$fsd$...@n...atman.pl", czlowiek zwany "Krzysiek" napisal :

    > Ja zauważyłem, że potwierdzenie możesz faksować tylko dla transakcji
    > wychodzących (ujemnych). Może o to chodzi...

    kurcze :/

    nie moge placic tez... przelalem 1 grosz na konto ojca i dup... nie ma faxuj
    :/

  • 9. Data: 2003-04-19 16:36:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 18 Apr 2003 18:38:00 +0200, w
    <b7p9i4$qps$1@foka.acn.pl>, "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Marcin Wirkus" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Taki pdf ma taka sama wartosc jak zrzut ekranu.

    Nie. Na wygląd pdf nie masz wpływu, na zrzut jak najbardziej.

  • 10. Data: 2003-04-19 16:45:48
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sat, 19 Apr 2003 18:36:18 +0200, Radosław Popławski pisze:

    > Nie. Na wygląd pdf nie masz wpływu, na zrzut jak najbardziej.

    Czyli że .pdf-a a'la inteligo nie jesteś w stanie wygenerować poza
    środowiskiem inteligo, tak?

    Ciekawa teza.

    --w