  • Data: 2002-04-29 06:06:18
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, Apr 28, 2002 at 11:51:28PM +0200, Marcin F wrote:

    > a wiec lubie sez@m bo posiada to wszystko:
    >
    > -wyciag z rachunku z wszystkimi szczegolami operacji na wierzchu (bez
    > potrzeby wklikiwania sie)

    nie zostalem przekonany - to zalezy tylko od tego co kto lubi widziec
    na wierzchu

    > -rejestr zlecen dzieki ktoremu wiem czy przelew zdazyl wyjsc
    > ta sesja ktora chcialem zeby wyszedl(pokazuje dokladny czas zmiany
    > statusu zlecenia) i ze w ogole wyszedl
    > (zawsze moze byc jakas awaria)

    W sumie to jest ciekawe pole, ale z drugiej strony o tyle malo istotne
    ze to problem banku jesli zlecenie nie wyjdzie z jego winy.

    > -rejestr operacji ktory zawiera dokladna historie aktywnosci w systemie

    A jest system ktory tego nie pokazuje?

    > -mozliwosc drukowania potwierdzen zrealizowanych przelewow

    no, to jest jedyna rzecz jako-tako potrzebna.

    Ale zeby od razu twierdzic ze dlatego sezam uber ales?

    --

    --w