  • Data: 2002-04-29 10:34:28
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Piecek wrote:

    > A ja sie pytam po co mi to moze byc potrzebne.
    >
    > Pewnie mozna jeszcze umiescic informacje gdzie sa korki w Warszawie
    > (bo na pewno gdzies sa) tylko pytanie do czego to komus potrzebne.

    A skad mam wiedziec po co Tobie? Czyzby banki tworzyly oferte pod
    Twoje potrzeby? To ze Ty nie widzisz zastosowania jakiejs funkcji
    to nie oznacza ze komus sie nie przydaje. Moze np. ja mam kaprys
    sprawdzic sobie co i kiedy mieszalem na koncie. Ktos inny bedzie
    chcial kontrolowac kiedy jego pracownicy loguja sie na konto
    firmy i w jakim celu.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!