  • Data: 2002-04-28 20:17:35
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:aahgbt$6ag$1@news.tpi.pl...
    > Myślę iż to czy Inteligo się udało czy nie mBank ma w nosie i wprowadzając
    > opłaty kierować się będzie wyłącznie zyskiem akcjonariuszy. BRE jeśli
    będzie
    > chciał mieć zysk z mBanku to wprowadzi oplaty. Działania Inteligo nie mają
    > tutaj żadnego znaczenia. Najważniejsze jest dobre samopoczucie
    > akcjonariusza.

    Mysle, ze sie mylisz, a p. Bolanowski kilkakrotnie odwolywal sie do
    produktow konkurencji, wiec zapewne pilnie ja sledza w mBanku. Dobre
    samopoczucie akcjonariusza jest wazne, ale nie bedzie ona zbyt dobre, gdy
    sie okaze, ze po wprowadzeniu oplat ludzie sie przerzuca i z 250.000
    rachunkow zostanie wiele mniej.

    pzdr