  • Data: 2002-04-28 13:35:26
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:aagbut$6v2$1@news.onet.pl...
    > Tylko, ze to samo moze ich spotkach w innnym banku. I co wowczas? Dana
    osoba
    > bedzie zmieniala bank 2 razy do roku?

    A dlaczego nie? Jesli dzieki temu zyskam kilkaset zlotych rocznie na lepszym
    % i mniejszych prowizjach, to powiedzialbym, ze warto. Zalozenie konta to
    jakies 10-20 minut w marmurku jak ma sie szczescie i jeszcze mniej via net.

    > Wezmy dla przykladu Inteligo. Wprowadzajac oplate za _prowadzenie_
    rachunku
    > 4,99, to myslisz ze chcieli zatrzymac przy sobie klientow ktorzy przez
    ruski
    > rok maja na koncie np. 20 zl? Ja watpie =)

    Te podwyzke rozumiem i popieram. Ale wprowadzenie karty to blad. Nie dosc,
    ze prowizja z bankomatu to jeszcze karta. W przypadku banku wirtualnego
    zawsze jest problem z prowizja za przelew do tegoz, a teraz jeszcze za
    wyjecie. Policzmy... jesli za przelew zaplace 3zl, za karte 1zl, za wyjecie
    2zl, to mam 6zl w tyl. Musze trzymac 1000zl miesiecznie, by to odbic.
    Dopiero jestem na 0, a przeciez nadal wiekszosc uzywa bankow celem
    pomnazania oszczednosci.

    pzdr