  • 21. Data: 2015-12-02 11:35:10
    Temat: Re: Krótki raport z upadku SK
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 grudnia 2015 10:34:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A swoja droga ... czy to troche nie za malo ?
    Ktoś tam wyżej Amber Gold wspominał.
    Amber Gold tam chyba że sprzedaży samego majątku udało się połowe kasy odzyskac.
    Nie wiem czy tak samo by z powiedzmy jakims bankiem wyszło. Bo w większości te
    marmurki to wynajmowane, albo leasingu to samo auta i komputery;)

  • 22. Data: 2015-12-02 11:50:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-02 o 11:35, Kris pisze:
> [...]
    > Nie wiem czy tak samo by z powiedzmy jakims bankiem wyszło. Bo w większości te
    marmurki to wynajmowane, albo leasingu to samo auta i komputery;)

    Nie 50% a 5%

    'Na kwotę 584,5 mln zł opiewa lista wierzytelności Amber Gold złożona w
    Sądzie Rejonowym w Gdańsku przez syndyka spółki Józefa Dębińskiego. Do
    tej pory, z majątku Amber Gold udało się zabezpieczyć 37,5 mln zł'

    --
    Pete

  • 23. Data: 2015-12-02 13:25:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Nie wiem czy tak samo by z powiedzmy jakims bankiem wyszło. Bo w
    >większości te marmurki to wynajmowane, albo leasingu to samo auta i

    Tak czy inaczej bank ma miec kapitaly wlasne, ile tam teraz KNF
    wymaga - 12% chyba jest rekomendowane.
    Jesli nie ma go w marmurkach i samochodach, to moze nawet i lepiej -
    ma w innych walorach.

    Gorzej, ze umowy moga przewidywac placenie za marmurki przez kolejnych
    wiele lat.

    J.

  • 24. Data: 2015-12-02 13:27:31
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    W przypadku upadłości najemcy to akurat syndyk takie umowy najmu może
    wypowiedzieć.

    -----

  • 25. Data: 2015-12-02 17:29:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >W przypadku upadłości najemcy to akurat syndyk takie umowy najmu może
    >wypowiedzieć.
    >-----

    P.S. Syndyk SKOK Wolomin podobno pobiera 600 tys miesiecznie
    http://wpolityce.pl/gospodarka/242826-posel-materna-
    z-pis-syndyk-skok-wolomin-bierze-600-tys-zl-miesiecz
    nie-to-skandal-nad-skandale-nasz-wywiad

    Ktos biegly w prawie upadlosciowym - chyba sa jakies przepisy na
    wynagrodzenie ?
    Moze to mialo byc 600tys za cala likwidacje ? Wstepnie oczywiscie :-)

    W kazdym badz razie pan posel ma teraz warunki, aby nowa podkomisja
    wyjasnila sprawe dokladnie :-)

    J.

  • 26. Data: 2015-12-02 20:48:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Syndykiem banku nie może być osoba fizyczna, a może być tylko bank (inny?)?
    Nie wiem, jak ze SKOK-iem.

    -----

  • 27. Data: 2015-12-02 21:04:34
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 09:09:50 +0100, Olin napisał(a):

    > Wszystko zajęło ~10 minut. Jestem urodzony pod szczęśliwą gwiazdą.

    Dokładnie. Parę minut i następnym elixirem pieniądze na koncie. Miło, że
    jakieś procedury działają bezproblemowo...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 28. Data: 2015-12-03 09:06:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 21:04:34 +0100, abelincoln napisał(a):

    > Parę minut i następnym elixirem pieniądze na koncie. Miło, że
    > jakieś procedury działają bezproblemowo...

    Problem chyba leży w osobowości.
    Są ludzie, którym życie nieustannie rzuca kłody pod nogi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 29. Data: 2015-12-05 19:47:47
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 30 Nov 2015 19:17:25 +0100, Aha napisał(a):
    >
    > Poszedłem wczoraj do oddziału BZWPK oddalonego 5 minut spacerem od mojego
    > domu. Wcześniej czytałem wyłącznie wiadomości na niniejszej grupie i prasę
    > kolorową. Nie było żadnej kolejki i od razu zostałem obsłużony przez
    > miłego
    > pana. Skserował dowód, dał do podpisu dwa papierki i odpisał numer konta,

    Jakim prawem skserował dowód?
    To wymóg BFG?

    Arek

  • 30. Data: 2015-12-05 21:36:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Zawsze możesz się obrazić i wrócić do domu.

    -----