    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótki raport z upadku SK
    Date: Wed, 2 Dec 2015 10:34:27 +0100

    dyskusyjnych:02aacc36-6653-42af-8212-d3c50ab1d590@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 1 grudnia 2015 22:11:17 UTC+1 użytkownik Szymon
    napisał:

    >Wg szacunków BFG odzyska ok 70%wypłaconych środków(tak to było
    >szacowane dla ostatnio upadłych SKOKów)dla SK banku nie doczytałem.

    No to dla innych srodkow nie starczy.
    Choc trzeba by sprawdzic priorytety wyplat.

    A swoja droga ... czy to troche nie za malo ?
    Az tyle tych zlych kredytow mieli ? Czy BFG zamierza dlugi sprzedac
    tanio, a syndyk musi jeszcze pomyslec o sobie, pracownikom odprawy
    wyplacic, prezesom tez, itp.
    Bo wydaje mi sie, ze nadzor cos tu zawiodl, jesli doprowadzono do tego
    stanu.

    J.