  • Data: 2015-12-02 09:09:50
    Temat: Re: Krótki raport z upadku SK
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 19:17:25 +0100, Aha napisał(a):

    > Dowiedziałem się 21.11. Zacząłem studiować u źródła masę pdfów na temat BFG.
    Czytałem
    > również pbb. 27.11 dowiedziałem się, że wypłatę będzie prowadził BZWPK. I znów
    czytanie w
    > BZWPH opisu sposobu odbioru forsy, regulamin i listy oddziałów.
    >
    > Dzisiaj 30.11 udałem się w 1 godzinie otwarcia banku BZWPK w małym miasteczku (
    akurat tam
    > byłem w pobliżu) i spróbowałem dostać pieniądze. Niestety nie dostałem, bo system
    padł.
    > Podobno tak było w całej polsce na otwarcie banku. Po godzinie system już działał.

    Poszedłem wczoraj do oddziału BZWPK oddalonego 5 minut spacerem od mojego
    domu. Wcześniej czytałem wyłącznie wiadomości na niniejszej grupie i prasę
    kolorową. Nie było żadnej kolejki i od razu zostałem obsłużony przez miłego
    pana. Skserował dowód, dał do podpisu dwa papierki i odpisał numer konta,
    na który mają przelać pieniądze i powiedział, że pójdą dzisiaj pierwszym
    eliksirem.

    Wszystko zajęło ~10 minut. Jestem urodzony pod szczęśliwą gwiazdą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    http://picasaweb.google.com/gtracz64