    From: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Date: Wed, 3 Aug 2005 08:14:44 +0200

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości
    news:42f05518$0$15474$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > aleś zgorzkniały!

    Pudło.
    Po prostu slogan "darmowa KK" działa na mnie jak czerwona płachta na
    byka...
    Mama nadzieję, że ktoś się zastanowi czy rzeczywiście potrzebuje kredytu
    oprocentowanego na lichwiarski %. Bo tak są oprocentowane KK
    Dodając do tego słone kary za każde "przewinienie" wobec banku mamy oto
    ten wymarzony, przez niektórych, produkt bankowy. I nie mydlcie mi tu oczu
    52 dniami GP.
    Albo 116 - ROTFL. Niedługo będą pewnie w promocji karty z rocznym GP.
    Przecież KK trzeba spłacić. I tak te pieniądze trzeba będzie skądś wziąć.

    > są jeszcze ludzie, którzy z głową zarządzają budżetem i pamiętają o
    > terminach płatności (ja do nich należę, a na tej grupie jest ich większy
    > odsetek niż w społeczeństwie) i dla nich KK to pomocne narzędzie

    Nieraz to nie wystarczy i wtedy zacznie się płacz...

    Co innego wziąć np kredyt hipoteczny albo kredyt na samochód, tu okres
    kredytowania liczy sięw latach. Ale przy okresie do spłaty okolo miesiąca
    jaką daje KK jaki sens ma jej używanie? Może mi to ktoś wyjaśni? Ale bez
    tych bzdur o zarabianiu na KK.

    A teraz Pytanie do Ciebie. Mam nadzieję że mi szczerze odpowiesz. Naprawdę
    potrzebujesz KK? Nawet jeżeli któregoś miesiąca zabrakłoby Ci pieniędzy na
    jakąś przyjemność/towar to nie mógłbyś sobie odmówić i kupić tego za
    miesiąc?

    --
    pozdrawiam, miłego dnia
    P.