  • Data: 2005-08-04 05:19:31
    Temat: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM wrote:

    > Wiecie co, życie bywa przewrotne.
    >
    > Jeszcze dziś po południu czytając ten wątek w pełni zgadzałem się ze
    > słowami trainer'a.

    rozumiem, ze od wieczora zmieniles sztandar i znajdziemy Cie w szeregach
    krucjaty antyKK ;-))
    no cóż, wyczytałem kiedyś że 50% klientów zalicza taką wpadkę i płaci
    raz czy drugi, a 30% nawet wpada w permanentne zadłużenie.
    Jeżeli chodzi o metodologię, to ja nie przepisuję cyferek tak dokładnie,
    więc jestem bardziej odporny na czeskie błędy - robię przelew kwoty
    zaokrąglonej w górę o kilka czy kilkadziesiat zł.
    z kazdych 10zł przy 4% p.a. po 50 dniach mamy 4gr odsetek - wiec nie
    warto nawet męczyć wzroku przepisując kwotę co do grosza. a szczególnie,
    jezeli macie tam w multi mozliwosc ustawienia automatycznej splaty.

    trainer.