  • Data: 2005-08-03 05:38:09
    Temat: Re: Krótka historia przenosin karty :) (ING)
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    gg wrote:

    > Używanie "darmowej" KK to zabawa w ciciubabke z bankiem. Ale prędzej czy
    > później bank Cię dorwie i złapie za jaja.

    aleś zgorzkniały!
    są jeszcze ludzie, którzy z głową zarządzają budżetem i pamiętają o
    terminach płatności (ja do nich należę, a na tej grupie jest ich większy
    odsetek niż w społeczeństwie) i dla nich KK to pomocne narzędzie
    (chociaż wczorajszy opis radka_p poświęcenia i samozaparcia dla karty
    ING faktycznie wzbudza podejrzenia co do funkcji "komfortowych" karty :-)))
    zatem twoja krucjata miałaby sens gdzieś na świeżym powietrzu gdzie
    bezlitośni lichwiarze z banków stręczą niewyedukowanemu społeczeństwu
    swoje zatrute jadem konsumpcjonizmu produkty, a nie tutaj, gdzie głosy
    "złapanych za jaja" potępieńców rozlegają się rzadko, i są wydawane
    przez tych co pierwszy raz tutaj przyszli naskarżyć na to, o czym
    wszyscy dobrze wiemy.

    pozdro
    trainer