  • 11. Data: 2014-09-20 23:44:54
    Temat: Re: Kredytowka - gdzie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do
    > 16zl.

    zamówiłem kartę (nie chciałem 200 zł), ale jak przyszła to zadzwoniłem i
    powiedziałem, że rezygnuję, gdyż NIE będę płacił 8 zł/m-c

    przełączyli mnie do kumatej kobity, która powiedziała, że nie będę
    musiał płacić tej opłaty (bez żadnych warunków) i z KK korzystam (robię
    z niej przelewy)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-09-21 12:03:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lvksg1$p4u$...@s...man.poznan.pl

    > zamówiłem kartę (nie chciałem 200 zł),

    Aspołeczna postawa! Ty nie chcesz, ale inni być może chcą.

> [...]

    > przełączyli mnie do kumatej kobity, która powiedziała, że nie będę musiał płacić
    tej opłaty (bez żadnych warunków) i z KK

    200 plnów wziąłeś, choć nie chciałeś, czy nie wziąłeś?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-09-22 08:00:59
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 września 2014 23:17:39 UTC+2 użytkownik For@ll napisał:

    > Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do
    > 16zl.

    Ja rowniez polecam Citi.
    Po pierwsze: nalezy ja wyrobic przy okazji jakiejs promocji: 200, tablet, smartfon...
    Po drugie: niby jest platna, ale potwierdzam, ze mozna zadzwonic i powiedziec, ze
    zamykasz z powodu oplat - wtedy Cie z oplat zwolnia.
    Po trzecie: mozna oplacac rachunki karta bez prowizji.
    Po czwarte: sa znizki w niektorych sklepach, tylko nalezy o tym pamietac - ja
    ostatnio zapomnialem ;(

    --
    pozdr.
    ls

  • 14. Data: 2014-09-23 10:56:12
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 22.09.2014 08:00, ls wrote:

> [...]
    > Po trzecie: mozna oplacac rachunki karta bez prowizji.
    > Po czwarte: sa znizki w niektorych sklepach, tylko nalezy o tym pamietac - ja

    Współpraca z city rozpoczęła się dobrze :-) 10 minu po złożeniu wniosku
    już miałem telefon a po kolejnych 20min informacja o przyznanej karcie
    :-) W sumie całość 1h, teraz tylko czekać na kuriera.
    Promocja dla tych 200zł dalej jest :-).

  • 15. Data: 2014-09-23 11:29:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Forall" lvrcit$99v$...@s...chmurka.net

> [...]
    telefon a po kolejnych 20min informacja o
    > przyznanej karcie :-) W sumie całość 1h, teraz tylko czekać na kuriera. Promocja

    Teraz zestaw to z wisienkami BZWBKKBSg czy podobnymi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'