  • 1. Data: 2014-09-18 13:49:32
    Temat: Kredytowka - gdzie
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    Witam,

    Mam kredytówkę w Alior Banku, MasterCard World.. od pażdziernika opłata
    8zł,a korzystam z niej tylko w razie pilnej potrzeby, czyli można
    powiedzieć sporadycznie.. Chciałęm ją zlikwidować i najwyżej założyć
    gdzie indziej tak, żeby nie płacić co miesiąc. Wcześniej było 4
    transakcje w okresie rozliczeniowym i to robiłem w Google Play :-) a
    teraz muszę zrobić obrót na 1500zł.

    Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

  • 2. Data: 2014-09-18 18:51:45
    Temat: Re: Kredytowka - gdzie
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-09-18 13:49, For@ll pisze:
    (...)
    > Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

    Zdefiniuj: "opłaca się". W Meritum jest np. kredytówka zupełnie za free
    (przy obrocie min. 300 zł), do konta za free. Więc nie dopłacasz do
    niej, więc "się opłaca".
    pwz

  • 3. Data: 2014-09-18 19:48:03
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-09-18 o 18:51, pwz pisze:
> [...]
    >
    > Zdefiniuj: "opłaca się". W Meritum jest np. kredytówka zupełnie za free
    > (przy obrocie min. 300 zł), do konta za free. Więc nie dopłacasz do

    Używam jej sporadycznie, więc takie warunki jak miałem dotychczas czyli
    4 transakcje i miałem spokój, i czegoś takiego szukam.
    Od października na 1,5k muszę mieć obrót w Alior Banku.

  • 4. Data: 2014-09-18 20:52:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Używam jej sporadycznie, więc takie warunki jak miałem dotychczas czyli
    > 4 transakcje i miałem spokój, i czegoś takiego szukam.
    > Od października na 1,5k muszę mieć obrót w Alior Banku.

    Citi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-09-19 12:23:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

    Ja mam KIS z OpenFinance. W sumie nigdy nie miałem żadnej obsuwy, raz
    tylko zastrzegłem przez pomyłkę dostęp przez www i telefon, i trochę
    zachodu mnie kosztowało odzyskanie tego dostępu, ale dało się.

    No i jest całkowicie bez opłat.

    Płatności zbliżeniowe można wyłączyć - fizycznie także, bo karta jest
    przeźroczysta i widać antenkę.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2014-09-19 18:01:57
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-09-19 o 12:23, Grzexs pisze:

> [...]
    >
    > No i jest całkowicie bez opłat.
    >
    > Płatności zbliżeniowe można wyłączyć - fizycznie także, bo karta jest
    I tak karta mi się już podoba :-)

  • 7. Data: 2014-09-19 20:34:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "For@ll" lvegru$mf0$...@s...chmurka.net

    > Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

    Citi i Mille. Citi chyba nadal daje wisienki.
    Ponadto kartą Citi można płacić rachunki.
    (można == można za free, jak w sklepie)

    Niby przed końcem roku trzeba wypowiedzieć umowę,
    aby nie pobierali opłaty, ale IMO nie jest źle.
    (ja nie płacę za KK Mille i Citi)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-09-19 21:26:04
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    For@ll wrote:
> [...]
    > założyć gdzie indziej tak, żeby nie płacić co miesiąc. Wcześniej było
    > 4 transakcje w okresie rozliczeniowym i to robiłem w Google Play :-) a

    KK citi jest ok, 200zl dostalem za otworzenie a teraz nawet tablet ale promocja
    na ten juz sie skonczyla, zobacz czy nadal promocja 200zl jest. Dobry dzial
    utrzymania i nie placisz za nastepny rok jak postraszysz ze zamykasz :-)
    Polecam.

  • 9. Data: 2014-09-19 22:00:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > promocja na ten juz sie skonczyla, zobacz czy nadal promocja 200zl jest.
    > Dobry dzial utrzymania i nie placisz za nastepny rok jak postraszysz ze

    jak postraszysz to będziesz miał za darmo do końca życia + najlepsza
    obsługa na infolinii (reklamacje lub pomoc)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-09-20 23:17:39
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-09-19 o 22:00, RobertS pisze:

    > jak postraszysz to będziesz miał za darmo do końca życia + najlepsza
    > obsługa na infolinii (reklamacje lub pomoc)

    Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do
    16zl.