  • 1. Data: 2014-09-18 11:46:02
    Temat: KK Raiff MC Wizz Air a dostęp do Wizz Discount Club
    Od: a...@g...com

    Witajcie,

    chciałem się Was zapytać jak można dołączyć do klubu Wizz Discount Club. Otóż
    dostałem w/w kartę, zgodnie z instrukcją utworzyłem profil na stronie wizzair.com,
    niestety w polu oznaczonym jako Wizz Discount Club mam komunikat, że nie jestem
    członkiem tego klubu...
    W najbliższych dniach chciałbym kupić bilet i nie wiem czy powinienem dodawać
    członkostwo w klubie do koszyka, a koszt tego członkostwa będzie mi zwrócony (za
    bilet oczywiście będę płacić kartą kredytową MC Wizz Air)? Czy powinienem gdzieś
    napisać, że posiadam MC Wizz Air i żeby mi włączyli ten Discount Club na moim koncie?
    Przechodził już ktoś proces zakładania konta i kupna biletu ze zniżką?

    Pozdrawiam,
    AM