  • 11. Data: 2003-03-25 22:17:01
    Temat: Re: Kredyt w dwóch bankach jednocześnie
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > widzisz, to dziwne, ale ja wyslalam zapytanie do bik z ciekawosci, bo
    > dowiedzialam sie, ze to wolno, i to jeszcze za darmo. i odpisali mi, ze mam
    > czyste konto, a ja ma i kredyt samochodowy, i karte kredytowa i
    > limit...dziwne...i to wszystko w innych bankach...

    Taka sytuacja jest możliwa tylko wtedy, gdy Bank w którym masz te kredyty NIE
    jest (jeszcze) w BIKu. A nie są w BIKu m.in. Lukas, GE, WBK, PKO SA...

  • 12. Data: 2003-03-25 22:24:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    On 3/25/2003 11:15 PM, Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > Owszem - Myli i to na całej linii!

    Uwierz mi ze wiem czym jest jedno i drugie ;)

    > Wszystkie Banki pytają o Klientów w ZBP -
    > tam jest tzw. czarna lista i trafiają tylko Ci niewypłacalni.

    Dokladnie.

    > Natomiast w BIKu są przechowywane WSZYSTKIE wiadomości nt. udzielonych kredytów
    > i zapytań w sprawie kredytów (wystarczy gdzieś tylko złożyć SAM wniosek o
    > kredyt) - wiem, bo sam pytam regularnie co pół roku co mają na mój temat i
    > przysyłają.
    > Inna sprawa, że nie wszystkie jeszcze banki SĄ w tym BIKu - i dlatego nie
    > zawsze wszystko można na swój temat znaleźć. Ale generalnie większość
    > największych banków w BIKu jest.

    Ale nie zawsze biorac kredyt trafiasz do BIK'u i wlasnie o to mi
    chodzilo.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48504 583105

  • 13. Data: 2003-03-26 06:00:40
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taka sytuacja jest możliwa tylko wtedy, gdy Bank w którym masz te kredyty
    NIE
    > jest (jeszcze) w BIKu. A nie są w BIKu m.in. Lukas, GE, WBK, PKO SA...

    chodzilo o fiat bank polska i citibank

  • 14. Data: 2003-03-26 07:31:05
    Od: "KARELIN" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dul" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga to ciesze sie, ze mam konto w BPH - limit mam
    > bezterminowo :-)))

    W PEKAO SA też kiedyś był bezterminowo a teraz trochę się pozmieniało

  • 15. Data: 2003-03-26 09:43:58
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > NIE
    >
    > chodzilo o fiat bank polska i citibank

    Z Fiatem - to nie wiem, ale z Citibankiem sprawa jest dziwna: choć oficjalnie
    do BIKu przystąpił jako pierwszy, to widać, że chyba nie całą bazę klientów
    przekazał (na razie) - bo np. mojego kredytu w Citi (debet + karta) - ani
    słychu ani widu.

  • 16. Data: 2003-03-31 14:00:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@n...irc.pl> wrote in message
    > Ale nie zawsze biorac kredyt trafiasz do BIK'u i wlasnie o to mi
    > chodzilo.

    twój cytat:

    z tego wynika co innego niż z Twojej ostatniej wypowiedzi :))
    zresztą jest to oczywiście nieprawdą, bo do BIKu trafisz nawet jeśli w ogóle
    kredytu nie weźmiesz oraz wówczas, gdy będziesz wszystko płacił w terminie

    --
    pozdrawiam
    plusz