  • 1. Data: 2003-03-25 12:19:26
    Temat: W Gdyni na Świętojańskiej...
    Od: "Wicio" <w...@p...onet.pl>

    ...pod szyldami PKO BP siedzi sobie pewna pani w biurze i oferuje kredyty.
    Mieszkaniowy (hipoteczny) w złotówkach UWAGA 3.48% (Nie we
    frankach-zapewniała) od 100 000 rata ok 300 zł Nic tylko brać!!!
    Zorientowana w rynku jak ja w medycynie (jestem geodetą). Zastanawiałem się
    czy ta pani jest nienormalna czy może dopiero wszystko wyszłoby w drodze
    załatwiania.
    Pozdrawiam Witek

  • 2. Data: 2003-03-25 12:46:30
    Temat: Re: W Gdyni na Świętojańskiej...
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Wicio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > czy ta pani jest nienormalna czy może dopiero wszystko wyszłoby w drodze

    + oplata za przyznanie, pakiet bezpieczenstwa,czy inna cholera 4%
    pobierana co roku od kwoty calego kredytu ?

  • 3. Data: 2003-03-26 22:27:00
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > czy ta pani jest nienormalna czy może dopiero wszystko wyszłoby w drodze

    No, miodzik;
    Moja ostatnia rozmowa w sklepie z samochodami: - proszę pana, mnie nie
    interesuje ile dostanę rabatu, lub jakie odniosę "korzyści". Mnie
    interesuje ile będę musiał zapłacić, żeby wyjechac nowym samochodem i
    chciałbym znać cała sumę przed a nie po.

    Ad rem: wszedłem sobie na stronę banku, chyba dojcze i tam napisane:
    bierzesz kredyt 500 EUR - zwracasz tyle i tyle, bierzesz tysiąc -
    zwracasz tyle i tyle.

    Pokażcie mi koledzy bankowcy bank w Polsce, który tak informuje klienta.
    Jedynie BRE pisze, że rzeczywisty koszt darmowego "kredytu" w kk to tyle
    i tyle - a pozostali? Jeżeli mam być szczery: h.. im w d...

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2003-03-27 09:02:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl>
> [...]
    > Jedynie BRE pisze, że rzeczywisty koszt darmowego "kredytu" w kk to tyle
    > i tyle - a pozostali? Jeżeli mam być szczery: h.. im w d...

    kazdy bank ma taki obowiazek, a jesli tego nie robi to zglos do GINB lub
    arbitra bankowego. Jesli uda ci sie wziac taki kredyt i cie bank nie
    poinformuje to nie bedziesz musial splacac odsetek :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-27 09:23:15
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    No Name napisał(a):

    > Pokażcie mi koledzy bankowcy bank w Polsce, który tak informuje klienta.
    > Jedynie BRE pisze, że rzeczywisty koszt darmowego "kredytu" w kk to tyle
    > i tyle - a pozostali? Jeżeli mam być szczery: h.. im w d...
    http://www.lukasbank.com.pl/oferta_visaclassic_tabel
    a1.asp
    na samym dole
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2003-03-27 10:22:34
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > http://www.lukasbank.com.pl/oferta_visaclassic_tabel
    a1.asp
    > na samym dole

    Plus dla Lukasa, jak widać, banki, które nie wywodzą swej tradycji od
    czasów bitwy pod Grunwaldem są jakby bardziej wylewne.

    W DB-24 (niemiecki) wygląda to jak niżej, tabela "kredyty prywatne",
    mnie się podoba taka forma prezentacji:

    <http://www.deutsche-bank.de/pbc/trackingframes/pu_s
    er_konditionen1_frame.html?link=int;from-index_conte
    nt-C-konditionen-PBCde;to-pu_ser_konditionen1>

    Pzdr: Dogbert